۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۸:۴۶
کد خبر: 80873415
T T
۰ نفر
سرمربي داماش گيلان: از موقعيت هاي به دست آمده به خوبي استفاده كرديم

رشت - سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان گفت: در ديدار برابر ذوب آهن اصفهان از موقعيت هاي به دست آمده به خوبي استفاده كرديم.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، 'افشين ناظمي' عصر پنجشنبه در پايان ديدار تيم هاي فوتبال داماش گيلان و ذوب آهن اصفهان در كنفرانس خبري پس از پايان بازي افزود: بازيكنان داماش گيلان بازي خوبي را انجام دادند و در نهايت با يك پيروزي پر گل، مزد زحمات خود را نيز گرفتند.

وي اظهار كرد: خوشبختانه بازيكنان داماش گيلان به خوبي دستورات كادر فني را در زمين مسابقه پياده كردند و از فرصت هاي به دست آمده نيز نهايت استفاده را بردند.

وي ادامه داد: البته انتظار نداشتم كه پنج گل به تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان بزنيم اما در اين ديدار نشان داديم كه با استفاده از فرصت هاي به دست آمده، مي توانيم نتيجه دلخواه را نيز كسب كنيم.

سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان ابراز اميدواري كرد كه در ديدارهاي آتي نيز بازيكنان داماش با اعتماد به نفس خوب، بتوانند از فرصت هاي به دست آورده استفاده كنند تا علاوه بر انجام بازي زيبا، بتوانيم نتيجه دلخواه را نيز كسب كنيم.

به گزارش خبرنگار ايرنا، تيم هاي فوتبال داماش گيلان و ذوب آهن اصفهان در هفته چهاردهم از رقابت هاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور، عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهيد عضدي رشت به مصاف هم رفتند كه در نهايت تيم داماش گيلان با نتيجه پنج بر يك ذوب آهن را شكست داد.ك/2

7285/695
۰ نفر