۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۱۹
کد خبر: 80871954
T T
۰ نفر
استاندار فارس:مردم همواره قدردان خادمان اسلام و نظام هستند

شيراز- استاندار فارس با اشاره به حضور گسترده مردمي در آيين تشييع فرزند آيت الله حسيني الهاشمي گفت: مردم ايران همواره قدردان عالمان ديني و خادمان خود در نظام اسلامي هستند.

به گزارش ايرنا دكتر سيد محمد احمدي روز چهارشنبه در حاشيه مراسم تشييع پيكر همسر آيت الله حائري شيرازي و فرزند آيت الله حسيني الهاشمي در جمع خبرنگاران افزود: اين مراسم باشكوه بيانگر علقه و پيوند ناگسستني بين مردم، مسئولان و روحانيت است .

وي ادامه داد: تاريخ نشان داده مردم ايران همواره با علما رابطه مستحكمي داشته اند و اين ارتباط موجب تضمين عزت اسلام و ايران شده است.

استاندار بيان كرد: حضور گسترده مردم، نشان دهنده قدرشناسي مردم از خادمان دين و خدمتگزاران نظام جمهوري اسلامي است كه اميدواريم اين پيوندها همواره پررنگ تر شود و هيچگاه جدايي به وجود نيايد.

دكتر احمدي با اشاره به اينكه اتصال مردم با معنويت وخاندان عصمت و طهارت(ع) روز به روز بيشتر مي شود ، اظهارداشت: وجود چنين شرايطي بسيار مثبت و موثر است و تلاش مي كنيم بتوانيم خدمت گزاران خوبي براي اين مردم قدرشناس و ولايتمدار باشيم.

وي با اشاره به آشنايي ديرينه خود با خاندان آيت الله حائري شيرازي، ايشان را از اركان فارس برشمرد و اضافه كرد: آيت الله حائري در دوران ستمشاهي مبارزات زيادي داشته و شكنجه هاي فراواني را تحمل كرده كه در اين رابطه فداكاري همسر مرحومه ايشان قابل تقدير است.

دكتر احمدي ادامه داد: مردم فارس و ايران، مبارزات و مجاهدت هاي ايشان را فراموش نخواهند كرد.

پيكر همسر آيت الله حائري شيرازي و فرزند آيت الله حسيني الهاشمي با حضور مردم و مسئولان از حرم مطهر شاهچراغ(ع) تشييع و در آرامگاه نور به خاك سپرده شد.ك/2

7382/ 667