۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۸
کد خبر: 80870044
T T
۰ نفر
نماینده مجلس: گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش شانس زیادی دارد

سنندج - نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، فضای مجلس نسبت به رای اعتماد به حمید رضا فانی، گزینه پیشنهادی برای وزارت آموزش و پرورش را مثبت ارزیابی كرد و گفت: فانی برای تصدی پست وزیری در این وزارتخانه شانس زیادی دارد.

محسن بیگلری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از فانی به عنوان مدیری با تجربه، توانمند و كارآمد نام برد و گفت: این مدیر در بدنه آموزش و پرورش فعالیت داشته و به مسایل و مشكلات این حوزه اشرافیت كامل دارد.

وی با اشاره به تنوع كاری و گستردگی فعالیت های وزارت آموزش و پرورش كه نیمی از جمعیت كشور را در بر می گیرد، گفت: فردی باید در راس این وزارتخانه قرار گیرد كه با مسایل و مشكلات این حوزه به خوبی آشنا باشد و درك درستی از این حوزه داشته باشد تا بتواند با مدیریت و رایزنی با دولت و مجلس مشكلات را بر طرف كند.

بیگلری، فانی را از هر نظر برای تصدی وزارت آموزش و پرورش مناسب دانست و گفت: با توجه به سه مولفه مدیریت، تجربه و توانمندی فانی، احتمال رای آوری وی در مجلس و كسب اعتماد از سوی نمایندگان زیاد است.

وی به سابقه وزارت فانی در آموزش و پرورش در گذشته اشاره كرد و افزود: این فرد از تجارب ارزشمندی برای مدیریت در وزارتخانه مهم و حساسی همچون آموزش و پرورش برخوردار است و این ویژگی مثبتی برای حضور دوباره وی در جایگاه وزیر آموزش و پرورش است.ك/3

533/7346