۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۹:۴۷
کد خبر: 80869249
T T
۰ نفر
برترین های پارك فناوری پردیس تقدیر شدند

تهران- برترین های پارك فناوری پردیس عصر امروز- دوشنبه- با حضور دكتر 'سورنا ستاری'، معاون علمی وفناوری ریاست جمهوری، 'مهدی صفاری نیا'، رییس پارك فناوری پردیس و متخصصان و صاحبان شركت های دانش بنیان پارك فناوری پردیس مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، همزمان با برگزاری یازدهمین اجلاس سالیانه و ششمین جشنواره برترین های پارك فناوری پردیس برترین های این پارك معرفی شدند.

شركت های دانش بنیان 'آرین ماهواره'، ارایه كننده خدمات ارتباطات ماهواره ای به متقاضیان به عنوان واحد فناور برتر در حوزه صادرات، 'پویش دارو'، تولید كننده داروها با پایه پروتئین به عنوان برترین شركت حوزه جوانگرایی و همكاری با طرف های خارجی، 'بسامد آزما'، تولید كننده سامانه های مخابراتی به عنوان همگرای برتر صنعت و دانشگاه معرفی شدند.

همچنین شركت های دانش بنیان 'رزفارمر'، تولید كننده داروی بیماران صعب العلاج به عنوان شركت دانش بنیان فن آفرین برتر، 'كانی كاروان شرق'، ارایه كننده خدمات فنی و مهندسی در حوزه اكتشاف مواد معدنی به عنوان شركت كارآفرین برتر، 'كار آفربرتر مبتكر دانا'، تولید كننده انواع مودم به عنوان شركت برتر در نوآوری تقدیر شدند.

براساس این گزارش شركت دانش بنیان 'مدیریت پروژه های صنعتی' موفق به كسب عنوان شركت ارزش آفرین برتر و برترین شركت دانش بنیان عضو پارك فناوری پردیس شد.

این شركت به صورت یك كنسرسیوم فعالیت می كند و متشكل از چندین شركت دانش بنیان در حوزه نفت و گاز است و به عنوان تنها كنسرسیوم تاثیرگذار در این صنعت به شمار می رود.

همچنین 'عبدالمجید صادق نژاد' به عنوان فناور برتر و صاحب شركت دانش بنیان برتر در بخش مراكز رشد شناخته شد.

وی موفق به تولید نانوكامپوزیت های آنتی باكتریال شده است كه این ساختار در صنعت بسته بندی مواد غذایی به منظور افزایش طول عمر مواد غذایی به كار می رود.

صادق نژاد موفق شده است كه در یك سال فعالیت خود تعداد اعضای شركت دانش بنیان خود را از یك نفر به 10 نفر ارتقا داد و حجم قراردادهای خود را 400 درصد افزایش دهد.

به گفته وی اصل این پروژه دانش بنیان به صورت یك ثبت اختراع دریك شركت دانش بینان در پارك فناوری پردیس دنبال شده و دستاوردهای علمی آن نیز به صورت یك مقاله در پایگاه آی.اس.آی منتشر شده است.

'امین رضا خالقیان' دبیر برگزاری ششمین جشنواره برترین های پارك فناوری پردیس در این مراسم اظهار داشت: این 9 شركت از میان 100 شركت متقاضی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: چهار شركت دانش بنیان در سال های گذشته نیز در زمره برترین های پارك فناوری پردیس در سال های گذشته شناخته شده بودند.

علمی(3)**9190**1599
۰ نفر