۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۲۱:۰۸
کد خبر: 80860404
T T
۰ نفر

نظام صنفي كشاورزي شهرستان قشم تشكيل شد

۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۲۱:۰۸
کد خبر: 80860404
نظام صنفي كشاورزي شهرستان قشم تشكيل شد

قشم – سرپرست مديريت جهاد كشاورزي قشم از تشكيل نظام صنفي كشاورزي اين شهرستان و انتخاب هيات مديره آن خبر داد.

'مالك يزدان پناه' روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا گفت: اين نظام براي ساماندهي فعالان و بهره برداران بخش كشاورزي اين شهرستان و پيشرفت و توسعه اين بخش تشكيل و فعاليت آن آغاز شده است.

وي حمايت از حقوق بهره برداران را از اهداف اصلي تشكيل اين نظام خواند و گفت: با تشكيل اين نظام، حمايت مديريت جهادكشاورزي شهرستان قشم از كشاورزان و بهره برداران اين بخش در شهرستان قانونمند و نظام مند خواهد شد.

به گفته وي تشكيل اين نظام با طي مراحل قانوني و با نظارت اداره كل تعاون روستايي استان هرمزگان، نظام صنفي كشاورزي اين استان و مديريت جهاد كشاورزي شهرستان قشم صورت گرفته و اعضاي هيات مديره آن نيز با برگزاري مجمع عمومي در محل كتابخانه روستاي توريان با حضور42نفر از اعضاي اين نظام انتخاب شدند.

سرپرست مديريت جهاد كشاورزي شهرستان قشم اعضاي اصلي هيات مديره منتخب نظام صنفي كشاورزي شهرستان قشم را 'عبدالجواد كمالي'، 'محمد پاينده' و 'احمد روشن' و اعضاي علي البدل آن را 'محمود دريانورد' و 'صالح عالي طبلي' اعلام كرد و گفت: اين افراد در اين جايگاه به مدت سه سال و 'محمد زيوري' به عنوان بازرس اصلي و 'ميرهاشم تاب' به عنوان عضو علي البدل بازرسي نيز به مدت يك سال انتخاب شدند.

'يزدان پناه' يادآور شد: پس از تشكيل اولين جلسه هيئت مديره و تصويب آن 'عبدالجواد كمالي' به عنوان رئيس هيئت مديره، 'محمد پاينده' به عنوان دبير اجرائي و 'احمد روشن' به عنوان خزانه دار نظام صنفي كشاورزي شهرستان قشم انتخاب شدند.ك/3

1871/668