۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۹:۰۱
کد خبر: 80860305
T T
۰ نفر
زيني زاده: تراكتورسازي در بهترين شرايط روحي قرار دارد

تبريز- مديرعامل باشگاه تراكتورسازي تبريز گفت: برخلاف حاشيه سازي تعدادي از رسانه هاي مركز تيم فوتبال اين باشگاه در بهترين شرايط روحي و رواني قرار دارد.

حميد زيني زاده عصر روز دوشنبه در كنفرانس خبري با نمايندگان وسايل ارتباط جمعي، افزود: با وجود اينكه پاره اي از مطبوعات و سايت هاي غيرشناسنامه دار هفته هاي متمادي است براي تخريب تيم تراكتورسازي دست به كار شده اند، اما تيم ما در زمان حاضر در بهترين وضعيت از ابتداي فصل تاكنون قرار دارد.

وي گفت: يكپارچگي، انسجام و وحدت درون تيمي در تراكتورسازي موج مي زند و تمام بازيكنان با هدايت كادرفني مجرب و متبحر تلاش هاي وافري براي موفقيت در ادامه ليگ برتر دارند تا به آرزوي هواداران خود كه همانا كسب يك جام قهرماني در فصل جاري است، جامه عمل بپوشانند.

زيني زاده با اشاره به شايعه سازي هاي متعدد از جانب تعدادي از رسانه ها و مطبوعات عليه تراكتورسازي، اظهار كرد: انتشار جعلي ليست مازاد تيم، اخبار غيرواقع پيرامون درگيري بازيكنان در تمرينات و انتقال بازيكن از تيم هاي ديگر از جمله اين شايعات است كه طي روزهاي اخير شدت بيشتري به خود گرفته است.

وي ادامه داد: اغلب اين شايعات از جانب كساني رواج يافته كه به سايت ها و وبلاگ هاي يك نفره مشهور هستند و باشگاه در اين قضيه وارد عمل شده و با متخلفان از طريق مراجع قانوني مربوطه برخورد خواهد كرد.

زيني زاده تيم تراكتورسازي را متعلق به مردم آذربايجان و هواداران بيشمار اين تيم مردمي و بزرگ دانست و گفت: مردم و هواداران اين تيم نبايد به شايعه سازي هاي سايت هاي غيرموثق اعتماد كنند.

وي ممنوعيت ورود هواداران و نمايندگان وسايل ارتباط جمعي به تمرينات تراكتورسازي را در راستاي ايجاد آرامش در تيم و ميان بازيكنان عنوان كرد و افزود: بنده به عنوان مدير باشگاه، سرمربي تيم و ديگر مسوولان باشگاه هميشه و در هر ساعت و مكاني آماده پاسخ گويي به پرسش هاي خبرنگاران هستيم.

زيني زاده بازي حساس روز جمعه مقابل فولاد خوزستان را از ديگر عوامل تصميم مديريت و سرمربي تيم براي

جلوگيري از ورود هواداران و نمايندگان رسانه ها به تمرينات تيم اعلام كرد.

7236/587