۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۱۶
کد خبر: 80859629
T T
۰ نفر
ثبت نام آزمون هاي فني و حرفه اي صنعت ساختمان و فرشبافان آغاز شد

سنندج - مديركل آموزش فني و حرفه اي كردستان از ثبت نام پنجمين مرحله آزمون هاي هماهنگ صنعت ساختمان و صنايع دستي و تفاهم نامه اتحاديه فرشبافان در استان كردستان خبر داد.

سيد جميل احمدي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بازه زماني ثبت نام افراد متقاضي شركت در آزمون هاي مذكور از امروز تا 27 مهر است.

به گفته وي متقاضيان جهت شركت و ثبت نام در آزمون هاي ياد شده مي توانند با مراجعه به سايت ww.advari.tvto.ir و تهيه كارت اعتباري از طريق سايت ذكر شده اقدام به ثبت نام نمايند.

احمدي گفت: با عنايت به سياست هاي سازمان مبتني بر حركت به سمت دولت الكترونيك و كاهش بروكراسي اداري، سازمان از ابتداي سال 1392 اقدام به فروش كارت هاي اعتباري ويژه ثبت نام در آزمون هاي ادواري، هماهنگ و آموزشي از طريق سايت كرده است تا مردم شريف استان با سهولت و در اسرع نسبت به ثبت نام در آزمون هاي مدنظر خود اقدام نمايند.

وي افزود: زمان برگزاري آزمون هاي صنعت ساختمان و تفاهم نامه اتحاديه فرشبافان و صنايع دستي 15 ابان امسال است و افرادي كه موفق به كسب نمره قبولي گردند با مراجعه به مراكز آموزش فني و حرفه اي مربوطه در شهرستان هاي استان و تكميل پرونده از زمان آزمون هاي عملي مطلع خواهند شد.ك/2

533/7354