۱۴ مهر ۱۳۹۲، ۲۲:۳۰
کد خبر: 80848228
T T
۰ نفر
نمايشگاه آسيب هاي اجتماعي در رفسنجان گشايش يافت

رفسنجان - به مناسبت هفته نيروي انتظامي نمايشگاه آموزشي و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي در محل كاروانسراي شاه عباسي رفسنجان گشايش يافت.

مسوول معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي شهرستان رفسنجان روز يكشنبه در حاشيه اين آيين به خبرنگار ايرنا گفت: اين نمايشگاه از امروز به مدت بيست روز و به همت معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي و با همكاري دانشگاه هاي وليعصر (عج)، آزاد اسلامي، پيام نور، ناحيه مقاومت بسيج، انجمن ميراب و هلال احمر داير شده است.

حسن نظري افزود: اين نمايشگاه شامل 20 غرفه در زمينه آموزشي، مشاوره، پيشگيري از جرايم و همچنين شامل غرفه هاي كارگاه قالي بافي، پته دوزي و نگارگري مي باشد.

وي ويزيت رايگان از جمله اندازه گيري فشار خون و قند، آموزش علايم رانندگي توسط پليس راهور براي كودكان و نوجوانان و عضويت رايگان در كتابخانه انجمن ميراب را از جمله خدمات اين نمايشگاه عنوان كرد.

نظري به برپايي سالن نمايش فيلم هاي آموزشي براي دانشجويان و دانش آموزان مقطع دبيرستان و كارگاه آموزشي براي اولياء دانش آموزان اشاره كرد و گفت: يكي ديگر از برنامه هاي اين نمايشگاه مشاوره خصوصي افراد و دعوت از روانشناس در مكان هاي تعيين شده است.ك/3

7444/8154/2624