۱۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۷:۲۸
کد خبر: 80844015
T T
۰ نفر

مسوولان پیمان با مردم را محترم بشمارند

۱۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۷:۲۸
کد خبر: 80844015
مسوولان پیمان با مردم را محترم بشمارند

شاهرود -نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان گفت : مسوولان پیمان با مردم را محترم بشمارند و به حرف هایی كه می زنند عمل كنند.

حجت الاسلام والمسلمین 'سیدمحمد شاهچراغی' روز پنجشنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان سمنان در امام زاده سرابین قطری شهرستان شاهرود افزود :همه مسوولان باید بدانند رفتار و نوع زندگی آنها بر سبك زندگی مردم تاثیرگذار است.

وی با بیان اینكه مسوولان باید همواره مراقب باشند ،آنچه را كه به مردم می گویند ،خود نیز به آن عمل كنند ،گفت : اگر غیر از این باشد، نمی توان انتظار داشت ، جامعه به سوی رفتارهای سازنده به پیش برود.

شاهچراغی خطاب به امامان جمعه گفت : این قشر باید در همه زمینه ها برای مردم الگو باشد و هر آنچه كه در مباحث دینی ، اجتماعی و اقتصادی به مردم می گوید ،خود نیز به آن عمل كند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان تاكید كرد : ‌مبادا مردم را به تقوا و ساده زیستن دعوت كنیم ، اما توجه خودمان به زندگی اشرافی باشد.

وی تصریح كرد : امامان جمعه باید هم در زبان و هم در عمل تقوا را به مردم نشان دهند.

وی گفت : امیدواریم بتوانیم در جهت رشد اخلاقی در جامعه موثر واقع شویم و آنچه را كه در خطبه های اول و دوم به عنوان خادمین مردم به زبان می آوریم ، خود نیز به آنها عمل كنیم .

در این گردهمایی كه چهارمین مرحله آن در سالجاری برگزار شد ،موضوع راهبردهای حماسه اقتصادی و سیاست های دولت در راستای دیپلماسی بین المللی و تاثیر آن در مسایل داخلی و موضوعات مرتبط با وظایف ائمه جمعه این استان با حضور استاندار،امامان جمعه و مسوولان دستگاههای اجرایی استان سمنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.ك/2

1496/608