۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۸:۳۱
کد خبر: 80834679
T T
۰ نفر
امام جمعه مشگين شهر: سخنان دكتر روحاني در سازمان ملل مقتدرانه و عزتمندانه بود

مشگين شهر ، اردبيل - امام جمعه مشگين شهر گفت: سخنان دكتر روحاني در سازمان ملل مقتدرانه و عزتمندانه بود.

حجت الاسلام رضا باوقار در جمع نمازگزاران اين شهر افزود: در اين سفر با اهميت آقاي روحاني با تبيين دقيق و

خردمندانه ايران را به عنوان محور ثبات ، امنيت و آرامش معرفي كرد و فشارهاي وارده به جمهوري اسلامي را ناروا و غيرقانوني اعلام كرد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود اصلي ترين و اساسي ترين وظيفه آموزش و پرورش را تعليم و تربيت دانست و گفت: سوق دادن آموزش و پرورش به جولانگاه سياسي خيانت به دانش آموزان است.

امام جمعه مشگين شهر با تبريك آغاز سال تحصيلي جديد افزود: ماه مهر ماه شور و نشاط است و امسال حدود 27 هزار دانش آموز در شهرستان مشگين شهر پا به عرصه با نشاط علم آموزي گذاشته اند.

وي با بيان اين كه بزرگترين سرمايه يك كشور ملت آن كشور است اظهار كرد: نيروهاي جواني كه پا به عرصه علم آموزي مي گذارند در صورت داشتن انگيزه مي توانند كشور را تا اوج قله هاي ترقي و پيشرفت برسانند.

وي با بيان اهميت نقش آموزش و پرورش در تربيت دانش آموزان و تقويت بنيه سياسي ، علمي و اجتماعي كشور افزود: انتظاري كه از آموزش و پرورش در اين راستا وجود دارد سرلوحه قرار دادن تربيت ديني و معنوي و افزايش بصيرت دانش آموزان است.

وي همچنين با انتقاد از بلاتكليفي مديريت آموزش و پرورش شهرستان مشگين شهر گفت: در هشت سال اخير هفت مدير در آموزش و پرورش اين شهرستان عزل و نصب شده اند كه اين موضوع خسارات جبران ناپذيري بر پيكره تعليم و تعلم در اين منطقه وارد كرده است.

به گزارش ايرنا ، گراميداشت سالروز شهادت هاشمي نژاد ، فلاحي ، فكوري ، نامجو ، كلاهدوز و جهان آرا و گراميداشت روز جهاني جهانگردي ، آتش نشاني ، سالمندان و نابينايان از ديگر بيانات امام جمعه مشگين شهر بود.

7117/594/530