۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۶:۱۹
کد خبر: 80834555
T T
۰ نفر
امام جمعه نايين: دفاع مقدس يادآور حماسه مجاهدت رزمندگان است

نايين،اصفهان- امام جمعه نايين گفت: دفاع مقدس يادآور حماسه مجاهدت و ايثار آسماني رزمندگان است.

به گزارش ايرنا،حجت الاسلام روح الله اميني در خطبه هاي نماز جمعه نايين در رواق فاطميه اظهار كرد:رزمندگان با مجاهدت، شهادت، اسارت و جانبازي برگ زريني بر كتاب پرافتخار ايران اسلامي اضافه كردند كه هر ورقش دفتري از معرفت، بصيرت ، ولايتمداري و مقاومت است.

اميني يادآورشد: رژه نيروهاي مسلح و يادمان هاي دفاع مقدس حامل اين پيام به دشمنان اسلام است كه اگر كشوري قصد تجاوز به ايران را داشته باشد پاسخي قاطع و غيرقابل تصور را دريافت خواهد كرد.

وي اظهار داشت:اگر در جنگ تحميلي دشمنان دنبال تسخير خاك، نابودي تسليحات و تاسيسات ما بوده اند، امروز دنبال تصرف اخلاق، فرهنگ، غيرت ديني، عزت و اقتدار جوانان ما هستند.

اميني خاطرنشان كرد: اگر رزمنده اي در دفاع مقدس و در جنگ نظامي با دشمنان جان خود را از دست دهد با عظمت تشييع و در نزد خداوند متعال و مردم جايگاه رفيعي دارد ولي اگر در جنگ فرهنگي، جوان ما در دام فساد و اعتياد دشمنان بيفتد مرگ وي مايه ننگ جامعه و خانواده او خواهد بود.

فرمانده سپاه نايين در سخنراني قبل از خطبه ها در جمع نمازگزاران گفت: شكست حصر آبادان درمهرماه سال 60 از حماسه هايي است كه رزمندگان اسلام با جانفشاني آن را رقم زدند.

سرهنگ با قر فرهنگ افزود: در دفاع مقدس آموخته ايم كه بايد تنها به توليد و قدرت داخلي خود متكي باشيم و دشمنان ما چيزي جز منطق قدرت را نمي فهمند .

وي اضافه كرد:پس از دوران دفاع مقدس ائتلاف نظامي دشمنان، به اتحاد و ائتلاف فرهنگي و اقتصادي تبديل شده و در اين عرصه نيز بايد با مقاومت و جديت، دشمنان را ناكام كنيم.

پ/7136/1042