۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۵۸
کد خبر: 80834429
T T
۰ نفر
توانمند سازي فرهنگي حاشيه شهر در اولويت قرار گيرد

همدان- مسوول شوراي هماهنگي تشكل هاي غير دولتي آسيب هاي اجتماعي و اعتياد همدان گفت: بايد توانمند سازي فرهنگي حاشيه شهر در اولويت كاري مسوولان قرار گيرد چرا كه اين مناطق با عدم رشد مناسب فرهنگي مواجه هستند.

'محمدرضا غلامي' روز جمعه در گفت و گو با ايرنا با اشاره به اين كه برآيند وضعيت موجود در حاشيه شهراز نبود توسعه مناسب فرهنگي خبر مي دهد، تصريح كرد: با وجود تلاش مسوولان در توسعه زيرساختهاي عمراني حاشيه شهر هنوز در بحث برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي روند كم سويي را شاهد هستيم.

وي افزود: حواشي شهر به عنوان پناهگاهي براي مصرف و گسترش مواد مخدر در استان محسوب مي شود كه اين امر بايد مورد بازنگري قرار گيرد و يك مقابله معناداري را در اين مناطق آغازشود.

غلامي وجود مكان هاي مصرف و توزيع مواد مخدر در حاشيه شهر را از آسيب هاي جسمي و مخرب اين مناطق عنوان داشت و افزود: عمده اين محل ها شناسايي شده است اما نظارت و برخورد لازم صورت نمي گيرد.

مسوول شوراي هماهنگي تشكل هاي آسيب هاي اجتماعي و اعتياد گفت: مهاجر پذيري از مناطق مختلف و نبود جاذبه هاي فرهنگي مناسب در حاشيه هاي شهر و يا به قولي مناطق توانمند سازي از عوامل آسيب زا است كه مي تواند بستر ساز برخي ناهنجاري هاي اجتماعي گردد.

7532/551