۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۳۹
کد خبر: 80834395
T T
۰ نفر
رييس جمهوري  بخوبي چهره ايران را به جهانيان معرفي كرد

گناوه – امام جمعه گناوه گفت: رييس جمهوري در سفر به نيويورك بخوبي از حق ايران در عرصه هاي مختلف دفاع و چهره ملت را به جهانيان بوي‍ژه اعضاي سازمان ملل شفاف بيان و معرفي كرد.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام سيدعبدالهادي ركني حسيني در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته گناوه افزود: رييس جمهوري قبل از سفر به نيويورك اهداف خودرا بيان و توانست آنان را درمجمع عمومي سازمان ملل و ديگر نشست ها با نطق گيرا و شيوايي بگوش اعضاي سازمان ملل برساند.

وي بااشاره به اينكه رييس جمهوري، معرفي ملت ايران به عنوان ملتي با فرهنگ وتمدن بزرگ و صلح دوست را از اهداف سفر خود عنوان كرده بود، گفت: رييس جمهوري به جهانيان فهماند كه ايران تهديدي براي ديگران نيست بلكه منادي صلح عادلانه و امنيت همه جانبه در تمام جهان است.

وي گفت: دفاع از حق مسلم انرژي هسته اي، محكوم كردن ترور شخصيت ها و دانشمندان هسته اي كشور و تحريم هاي غيرعادلانه وغيرقانوني برعليه ايران از ديگر اهداف سفر رييس جمهوري در سازمان ملل بود كه به گوش جهانيان رساند.

امام جمعه گناوه گفت: سران كشورهاي جهان بويژه رييس جمهوري آمريكا و اعضاي سازمان ملل فهميده اند كه ايران اسلامي محور ثبات امنيت و به دنبال آرامش در منطقه و دنيا است.

امام جمعه گناوه به سخنراني اوباما رييس جمهوري آمريكا در سازمان ملل اشاره كرد و افزود:ايشان از اظهارات گذشته خود نسبت به ايران عقب نشيني و اقرار كرد كه به دنبال تغيير نظام ايران نيست و سلاح هسته اي حق اين كشور است.

امام جمعه گناوه تحويل نيروگاه اتمي بوشهر به متخصصان ايراني را افتخاري بزرگ براي دانشمندان و ملت غيور و ولايتمدار دانست.

وي از فرمانده سپاه و ديگر دست اندركاران برگزاركننده برنامه هاي گراميداشت هفته دفاع مقدس شهرستان گناوه قدرداني كرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.ك/2

637/ 628