۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۸
کد خبر: 80834209
T T
۰ نفر
مراسم گلریزان از قهرمانی پیشكسوت كشتی ایران و جهان در رشت برگزار شد

رشت - مراسم گلریزان از قهرمانی پیشكسوت گیلانی كشتی ایران و جهان روز جمعه با حضور 'محمدرضا طالقانی' سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و كشتی پهلوانی در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مراسم در حاشیه برگزاری رقابت های كشتی پهلوانی قهرمانی كشور و انتخابی تیم ملی در رشت از 'علی یوسف زاده' پیشكسوت كشتی استان گیلان برگزار شد.

در جریان این مراسم كه در سالن ورزشی آتش نشانی رشت برگزار شد، سرپرست اداره ورزش و جوانان گیلان، مسوولان هیات ورزش های زورخانه ای و كشتی پهلوانی، تعدادی از مسوولان هیات های ورزشی و ورزشكاران این استان حضور داشتند.

'علی یوسف زاده' كشتی گیر پیشكسوت استان گیلان مدت ها دچار بیماری MS شده و این مراسم از سوی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و كشتی پهلوانی برای برطرف شدن بخشی از مشكلات مالی این قهرمان برگزار شد.

این كشتی گیر پیشكسوت استان گیلان علاوه بر كسب عناوین مختلف قهرمانی كشتی پیشكسوتان ایران، عناوین قهرمانی كشتی پیشكسوتان جهان را در دو رشته آزاد و فرنگی در كارنامه ورزشی خود دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسابقات كشتی پهلوانی قهرمانی كشور و انتخابی تیم ملی، از روز پنجشنبه با حضور 21 ورزشكار برتر این رشته از سراسر كشور در رشت آغاز شده است.ك/3

7285/ 603