۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۴۷
کد خبر: 80828341
T T
۰ نفر

عدالت گمشده انسان ها است

۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۴۷
کد خبر: 80828341
عدالت گمشده انسان ها است

زنجان - نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، گفت: عدالت گمشده انسان ها است و هر كس برداشتی شخصی از آن دارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد موسوی سجاسی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار زنجان، افزود: عدل واژه ای است كه همه ملل و مذاهب بر لزوم تحقق آن در جامعه تاكید كرده اند.

وی یادآورشد: هر دولتی كه به روی كار آمده به نوعی برای جاری ساختن عدالت در جامعه تاكید و تلاش كرده است.

موسوی سجاسی اظهار كرد: همانگونه كه امام علی(ع) فرموده اند در توصیف واژه عدالت گسترده ترین مفهوم ها و سخنان و در عمل عدالت ظریف ترین و باریك ترین حرف ها به شمار می آید.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، گفت: جامعه باید عدالت پیشه باشد و مردم مطمئن باشند كه مسوولان عادلانه برخورد می كنند.

استاندار جدید زنجان نیز در این مراسم گفت: مردم با رای خود در 24 خرداد خط مشی های مختلف مطرح برای انتخابات را بررسی و رییس جمهور مورد نظر را انتخاب كردند.

جمشید انصاری خط مشی منتخب مردم را محور اعتدال و عقلانیت عنوان كرد و امید كنونی در كشور و افزایش روز افزون افتدار ملی را حاصل این انتخاب برشمرد.

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب استانداران را نماینده نظام اسلامی در استان ها می دانند و من سعی خواهم كرد تمام سیاست های نظام را با عقلانیت اجرا كنم.

انصاری افزود: باید از رفتارهای افراطی و تفریطی كه در دوره های گذشته وجود داشت به شدت پرهیز كرد و روحیه اعتدال گرا در پیش گرفت.

استاندار زنجان، گفت: در صورتی كه اعتدال خط مشی تمام مردم و مسولان باشد، بسیاری از مشكلات كشور و جامعه رفع خواهد شد.

وی با بیان اینكه رفع مشكلات زمینه رضایتمندی مردم را ایجاد می كند و رضایت ملت بستر افزایش مشاركت مردمی و در نهایت شكوفایی استعدادها و توانمندی را فراهم می كند، تحقق این موضوع را فرصتی برای تبدیل استعدادهای بالقوه به بالفعل خواند.

انصاری اظهاركرد: شكوفایی استعداد ها زمینه جبران عقب ماندگی های گذشته را ایجاد می كند.

استاندار زنجان با بیان اینكه وجدان جامعه هرگز اشتباه نمی كند، گفت: مردم در مورد عملكرد مسوولان قضاوت نهایی را می كنند.

7319/522