۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۳۰
کد خبر: 80828102
T T
۰ نفر
تنها راه مقابله با جنگ نرم دشمن، تقويت روحيه معنوي جوانان است

قزوين - امام جمعه شهر الوند گفت: تقويت روحيه معنوي و قدرت ايمان در جوانان، تنها راه مقابله با تهديدات و جنگ نرم دشمنان نظام اسلامي است.

به گزارش ايرنا، حجت‌الاسلام والمسملين 'علي طهماسبي' روز دوشنبه در مراسم يادواره شهيد شاخص سال 92'شهيده سيده طاهره هاشمي' كه با حضور جمعي از مسوولين و بانوان در مسجد حضرت زهرا (س) شهرستان البرز برگزار شد، افزود: همان طور كه انسانها در برابر بيماري ها واكسينه مي شوند، آموزش هاي ديني و فرهنگي نيز مي تواند جوانان را در مقابل توطئه دشمنان واكسينه كند.

وي تصريح كرد: بايد جوانان را در برابر تهاجمات فرهنگي رسانه هاي غربي و تبليغات ماهواره اي بوسيله تقويت روحيه ديني و قدرت ايمان و اراده واكسينه كنيم، چرا كه سهل انگاري و اهمال در اين كار مي تواند نتايج بسيار خطرناكي را در جامعه و خانواده در پي داشته باشد و موجب ضعف ديني جوانان و بزهكاري آنان شود.

حجت‌الاسلام طهماسبي افزود: كساني كه در مقابل اين امر كوتاهي كنند خيانت به انقلاب و اسلام كرده اند و مديون خون شهدا خواهند كرد و بايد در رفتار خود تجديد نظر كنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز نيز در ادامه ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا بر اساس احساس تكليف در برابر خداوند متعال، كشور، رهبري و ملت در برابر دشمنان اسلام ايستادند و در مسير ارزشها جانبازي كردند.

سرهنگ ' داود بهرامي' افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس خاكريز و جبهه دشمن مشخص بود، اما در حال حاضر سنگر دشمن و موضع او غبار آلود و نامشخص است و دشمن درصدد است تمامي آرمانهاي انقلاب اسلامي را هدف قرار دهد.

وي در پايان اضافه كرد: اين در حالي است كه دشمن به اين آرزوي خام خود دست نخواهد يافت، چرا كه امروز انقلاب اسلامي با رهبري هاي حكيمانه مقام معظم رهبري به سوي آرمانهاي متعالي خود شتابنده در حركت است.

7390/ 614