۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۳۱
کد خبر: 80826701
T T
۰ نفر
سپاه قم: دفاع مقدس حدیث ماندگار پایداری و فداكاری ملت ایران است

قم – سپاه علی ابن ابیطالب (ع) با صدور بیانیه ای ، هشت سال دفاع مقدس را حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداكاری ملتی دانست كه در راه دفاع از مكتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش، قله های بلند شهامت و شهادت را در نوردید و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناكام گذاشت.

در این بیانیه كه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: تحمیل جنگ هشت ساله به ایران اسلامی، دومین موج اتحاد و وحدت مردمانی را در پی داشت كه برای آزاد زیستن، بهای بسیار پرداخته بودند و در این عرصه با ایمانشان چنان به مبارزات خود بعد معنوی بخشیدند كه از دل مرارت های بی شمار جنگ، ارزش هایی چون شرافت، ایمان، عشق، شجاعت، تدبیر و ایثار تبلور یافت.

بیانیه حاكی است: مرزهای جنوب و غرب كشور هرچند تا چند زمانی به قربان گاه پاك ترین فرزندان این دیار بدل گشت ولی ایمان و قدرت روح والای آنها، این خاك را به مكانی مقدس تبدیل كرد.

سپاه علی بن ابیطالب (ع) درپایان این بیانیه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی ، اعلام داشته كه همواره مدافع آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل و تابع محض ولایت فقیه و رهرو راه شش هزار شهید استان قم بوده و هست.

553/ 550/