۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۱
کد خبر: 80826050
T T
۰ نفر
سومين واحد شهاب ملي در شعبه مركزي سنندج راه اندازي شد

سنندج - در آستانه هشتاد و پنجمين سالگرد تاسيس بانك ملي ايران و همزمان با هفته دفاع مقدس، روز يكشنبه سومين واحد شهاب ملي در شعبه مركزي سنندج افتتاح و راه اندازي شد.

به گزارش ايرنا؛ رييس بانك ملي شعبه مركزي استان كردستان در آيين افتتاحيه شهاب ملي در سنندج، هدف از راه اندازي و مجهز كردن اين شعبه را گسترش خدمات بانكداري نوين و افزايش سرعت در خدمات دهي به مردم عنوان كرد.

حاجي عباسي اظهار كرد: با راه اندازي واحد شهاب ملي، مشتريان مي توانند بدون محدوديت زماني و در تمام ساعات شبانه روز از خدمات متنوع بانكي بهره مند شوند.

وي امنيت دريافت و انتقال وجه، كاهش هزينه عمليات بانكي و افزايش ساعات ارايه خدمات به صورت شبانه روزي در فضايي كاملا مجهز به تجهيزات الكترونيكي مانند دستگاه هاي خودپرداز، خود دريافت و كيوسك بانك را از مزاياي اين واحد شهاب ملي بيان كرد.

به گفته وي بانك ملي ايران در 85 سال خدمت گذاري به مردم همچنان در خدمت رساني پيشتاز است.

وي با اشاره به تحريم اقتصادي غرب عليه ايران گفت: در دو دهه گذشته، دشمنان ايران اسلامي در ميدان نبرد به ايران ضربه مي زدند، اما امروز با اعمال فشار و تحريم اقتصادي درصد به زانو در آوردن ايران هستند.

حاجي عباسي يادآور شد: ايران اسلامي با وجود تحريم هاي شكننده دول غربي، توانسته در جبهه اقتصادي توطئه هاي دشمنان را خنثي كند.

وي با بيان اينكه هم اكنون استان كردستان با داشتن 50 شعبه سومين شعبه شهاب ملي تمام الكترونيك در سنندج راه اندازي شده است، افزود: اولين واحد شهاب ملي سال گذشته در سنندج و دومين واحد در مريوان راه اندازي شد.

به گفته وي در آينده نزديك چهارمين واحد شهاب ملي در شهرستان قروه و سقز راه اندازري شود.

وي پرداخت قبوض آب، برق، گاز و وجوه بانكي از طريق سيستم هاي خودپرداز سبب جلوگيري از اتلاف وقت مردم مي شود.ك/2

7352/533