۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۴۹
کد خبر: 80825123
T T
۰ نفر

ميهماني نواهاي موسيقي ايراني در تالار وحدت

۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۴۹
کد خبر: 80825123
ميهماني نواهاي موسيقي ايراني در تالار وحدت

تهران بزرگ- با آغاز فصل پاييز ميهماني آواها و نواهاي موسيقي ايراني در تالار وحدت برگزار مي‌شود و دوستداران و اهالي موسيقي با برنامه‌هاي متنوعي روبه‌رو خواهند شد.

به گزارش ايرنا، همزمان با شروع فصلي نو ، فصل جديدي نيز در موسيقي اصيل ايراني آغاز مي‌شود و در اولين ماه فصل پاييز تالار وحدت ميزبان اساتيد و هنرمندان بزرگ كشور است.

عليرضا قرباني سوم مهر آغازگر كنسرت‌هاي اين ماه است و قطعات آلبوم حريق خزان و چند قطعه جديد از ساخته‌هاي مهيار عليزاده را اجرا مي‌كند. اين كنسرت در روزهاي 3، 4 و 5 مهرماه ساعت 18:15 و روزهاي 7 و 8 مهرماه ساعت 21 در تالار وحدت برگزار مي‌شود.

در اين ميان گروه موسيقي 'ليان' حال و هواي بوشهر را به تالار وحدت مي‌آورد. روزهاي 4 و 5 مهر محسن شريفيان به همراه گروهش قطعاتي از آلبوم 'دينگومارو' را به خوانندگي آكا صفوي هر شب ساعت 21 اجرا مي‌كند.

اجراي بعدي به نمايش موزيكال اختصاص داده شده است. اين نمايش با نام 'اشك‌ها و لبخندها' كاري از آنسامبل اپراي تهران به سرپرستي هادي قضات است كه روزهاي 9، 10 و 11 مهرماه ساعت 21:30 در تالار وحدت به اجرا مي‌پردازند.

كودكان نيز اجراهايي را در روزهاي 10، 11 و 12 مهرماه در تالار وحدت به خود اختصاص داده‌اند. گروه موسيقي كودكان 'ايران زمين' به سرپرستي سودابه سالم دهم و يازدهم ساعت 17 و دوازدهم ساعت 15 به اجرا مي‌پردازند.

گروه 'پارس' به سرپرستي ناصر نظر از 15 تا 18 مهرماه ساعت 17 مهمان تالار وحدت است و كنسرت خود را تقديم علاقه‌مندان مي‌كند.



*ميدان آزادي در گرافيك موسيقي

برنامه گرافيك موسيقي با اجراي فرزان فرهنگ مهر و سپهر آرين روز يكشنبه 31 شهريور در خانه هنرمندان ايران برگزار مي‌شود.

اين برنامه‌ با هدف به وجود آوردن فضايي مركب از موسيقي زنده و هنرهاي تجسمي،براي ايجاد تاثيري دوگانه بر روي مخاطبان شكل گرفته است.

علاقه‌مندان براي حضور در اين برنامه مي‌توانند روز يكشنبه 31 شهريور از ساعت 17 به لابي خانه هنرمندان ايران مراجعه كنند.

تهرام/7245/
۰ نفر