۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۴۵
کد خبر: 80823585
T T
۰ نفر
پاسداري از انقلاب نيازمند شناخت دقيق واقعيت ها است

كاشان - نماينده ولي فقيه و امام جمعه كاشان گفت: پاسداري از انقلاب اسلامي نيازمند شناخت دقيق واقعيت هاي جامعه است.

به گزارش ايرنا، آيت الله 'عبدالنبي نمازي' در خطبه هاي نماز جمعه كاشان در مسجد 'حبيب بن موسي (ع)' اين شهر به ديدار فرماندهان و كاركنان سپاه انقلاب اسلامي با رهبر معظم انقلاب اشاره كرد و اظهار داشت: معظم له در بيانات خود به نقش ارزشمند سپاه در شاكله و ساختار نظام مقدس جمهوري اسلامي پرداخت.

وي افزود: جايگاه و منزلت سپاه به گفته ايشان جز جهاد و شهادت و مرگ چيزي نبوده چرا كه سپاهيان از عمق ايمان و اعتقاد وارد ميدان مجاهدت و مقاومت شدند.

وي خاطرنشان كرد: باتدبيرترين و بهترين مديران و فرماندان نظامي توسط سپاه تربيت و در اختيار دستگاه هاي حاكميتي ايران قرار گرفته اند.

عضو ارشد جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به بيانات رهبري، سپاه را بازوي نگهبان انقلاب دانست و تاكيد كرد: اين مجموعه براي حفاظت از انقلاب، بايد از تحولات و جريان هاي عرصه هاي مختلف شناخت كافي و كامل داشته باشد.

آيت الله نمازي خاطرنشان كرد: هرجايي از سرزمين ايران اسلامي توطئه اي عليه انقلاب باشد جايي است كه حضور سپاه الزامي است.

امام جمعه كاشان در بخش ديگري از خطبه ها آغاز هفته دفاع مقدس را يادآور شد و تصريح كرد: اين دوران هشت ساله زمينه رشد و شكوفايي جوانان ايران و سلحشوري و مقاومت آنان را فراهم كرد.

وي بيشترين دستاوردهاي امروز ايران را در پرتو دفاع مقدس عنوان كرد.

وي در بخش ديگري از خطبه ها به آغاز سال تحصيلي جديد و ورود بيش از دوازده ميليون و 300 هزار دانش آموز ايراني به مدارس و جنب و جوش اهل تعليم و تربيت اشاره و به دانش آموزان توصيه كرد: با جديت درس بخوانند چراكه انديشيدن به آينده راهي جز عالم و متخصص شدن ندارد.

/508/7429
۰ نفر