۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۲۹
کد خبر: 80821095
T T
۰ نفر
رييس جمهوري در نيويورك بايد باادبيات اعتدال گرايانه ازايران دفاع كند

مراغه - نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري گفت: رييس جمهوري در اجلاس سالانه سازمان ملل در نيويورك بايد با ادبيات اعتدال گرايانه از حقوق انقلاب اسلامي ايران دفاع كند.

حجت الاسلام محمدتقي پورمحمدي روز چهارشنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا با اشاره به اينكه مواضع اعتدال گرايانه به منظور عقب نشيني از آرمان هاي انقلاب و نظام نيست، افزود: سخنان رييس جمهوري در اين اجلاس بايد همراه با عزت، حكمت و مصلحت باشد.

وي اظهاركرد: در اين اجلاس بايد رييس جمهوري براساس گفته هايش مبني بر اينكه هر كسي كه مي خواهد با ملت ايران مذاكره كند بايد كرامت و احترام اين ملت را در نظر بگيرد و در اين صورت دولت و ملت ايران نيز آنان را تكريم خواهند كرد، رفتار كند.

امام جمعه مراغه با اشاره به اينكه دفاع از حقوق هسته اي صلح آميز ايران اسلامي از مهمترين موارد بحث در اين اجلاس است، گفت: سخنان رييس جمهوري در اين نشست گامي ديگر در راستاي اعتماد سازي جمهوري اسلامي از نحوه فعاليت هاي صلح آميز هسته اي خواهد بود.

حجت الاسلام پورمحمدي خاطرنشان كرد: استفاده از تمام علوم صلح آميز حق تمام مردم بوده و جمهوري اسلامي نيز در دستيابي به انرژي صلح آميز هسته اي هميشه از قوانين بين المللي سازمان انرژي اتمي پيروي كرده و رييس جمهوري نيز بايد مواضع كشور را در اين زمينه دوباره متذكر شود.

7483/590/587