۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۳۵
کد خبر: 80812738
T T
۰ نفر

نمایشگاه پاییزه عرضه كالا در یاسوج گشایش یافت

۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۳۵
کد خبر: 80812738
نمایشگاه پاییزه عرضه كالا در یاسوج گشایش یافت

یاسوج - نمایشگاه پاییزه عرضه كالا در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسوولان اجرایی كهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت كهگیلویه و بویراحمد تعداد غرفه های موجود در این نمایشگاه را افزون بر 500 مورد اعلام كرد.

داریوش دیودیده از افتتاح دو نمایشگاه پاییزه ویژه آغاز سال تحصیلی جدید در شهرهای گچساران و دهدشت خبر داد و افزود: در سایر شهرها، بخش ها و دهستان های كهگیلویه و بویراحمد نیز فروشگاه های عرضه فوق‌ العاده برای عرضه كالاهای مورد نیاز مردم راه اندازی شده است.

وی مهمترین كالای موجود برای عرضه در این نمایشگاه ها را شامل كیف، كفش، لباس مدارس، مواد پروتئینی، میوه، شكر، روغن، برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ دانست.

دیودیده بیان كرد: این نمایشگاه با همكاری دستگاه های مختلف اجرایی كهگیلویه و بویراحمد، جمعی از تولیدكنندگان بومی و غیربومی، اصناف و متولیان امور اقتصادی همزمان با سراسر كشور در شهرهای مختلف استان راه اندازی شده اند.

وی اظهار كرد: عرضه كالاهای باكیفیت و با قیمت مناسب یكی از مهمترین موارد مهم در نظر گرفته شده در نمایشگاه های پاییزه عرضه كالا در نقاط مختلف كهگیلویه و بویراحمد است.

دیودیده هدف از برپایی این نمایشگاه ها را تنظیم بازار، كمك به قشرهای آسیب‌ پذیر، سهولت در دسترسی به كالای بدون واسطه، ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضای كالا و ایجاد رضایتمندی برای مردم كهگیلویه و بویراحمد دانست.

وی با اشاره به اینكه سال های گذشته استقبال مطلوبی از برپایی این نمایشگاه ها در كهگیلویه و بویراحمد انجام شد، عنوان كرد: امسال نیز با هماهنگی و برنامه ریزی های مناسب این نمایشگاه ها باكیفیت مطلوب در شهرهای مختلف استان برپا شده است.

دیودیده ابراز داشت: با توافق های انجام شده هزینه غرفه های این نمایشگاه كمتر از سال های قبل و بر اساس هزینه های تمام شده است تا غرفه داران نیز بتوانند با حداقل سود كالاهای خود را به مردم عرضه كنند.

وی افزود: تخفیف های مناسبی برای تولیدكنندگان و نمایندگی های پخش خصوصی برای شركت در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

دیودیده گفت: نمایشگاه پاییزه عرضه كالای یاسوج در جاده شرف‌ آباد و سالن شهرداری، گچساران جنب ترمینال این شهر و دهدشت نیز در سالن تعاون روستایی برپا شده است.

وی بیان كرد: كالاهای موجود در این نمایشگاه ها بین 10 تا 15 درصد تخفیف به مردم عرضه می‌ شود.

566/7530