۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۸:۲۳
کد خبر: 80810435
T T
۰ نفر
افت فشار و قطع برق چاههاي تغذيه آب بيشترين عامل قطعي آب در شيراز اعلام شد

شيراز- مسئول مركز فوريت هاي آب و فاضلاب شيراز از افت فشار و قطع برق چاههاي تغذيه اب به عنوان بيشترين عواملي ياد كرد كه موجب قطعي آب آشاميدني در برخي مناطق 9گانه اين كلانشهر شده است .

اكبر انتظار مهدي سه شنبه در گفت و گو با ايرنا با اعلام اين مطلب افزود: خوشبختانه تا امروز هيچ گزارشي از پوسيدگي لوله هاي آبرساني از سوي شهروندان شيرازي گزارش و يا مخابره نشده است.

وي اضافه كرد: البته علاوه بر دو مورد نامبرده ، برخي مواقع ناچاريم كه به دلايلي از جمله ايجاد مخازن جهت جلوگيري از فشار آب و يا تغذيه مناطق تا ساعاتي جريان آب را قطع كرده كه البته از قبل اين موضوع را از طريق رسانه ها به اطلاع مردم نواحي هدف رسانده ايم.

مسئول مركز فوريت هاي آب و فاضلاب شيراز اظهار داشت: مسائل ديگري مانند ساخت و ساز آپارتمان ها ، منازل مسكوني و ساخت اماكن تجاري نيز مي طلبد تا به تقويت شبكه هاي آبرساني مبادرت كرده و با اين عمل ، در سيستم آب دهي به آن منطقه يا مناطق خلل زماني كوتاهي وارد مي شود.

وي در پايان گفت: تلاشمان بر اين است كه در هيچ كجاي شهر شاهد قطعي آب نبوده و آب ها را به سمت مخازني هدايت كنيم كه در شرايط مناسب نگهداري شده و در مواقع بحراني به جريان افتاده و نواحي دچار فقدان آب را سيراب كنند.

گفتني است طي يكماه گذشته قطعي مكرر آب در اغلب مناطق شهر شيراز موجبات گلايه مندي شهروندان را به همراه داشته است .ك/3

م.ك/667