۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۵۶
کد خبر: 80809694
T T
۰ نفر
بانوان نقش ارزنده اي در صيانت از دستاوردهاي انقلاب دارند

سنندج - مديركل امور بانوان استانداري كردستان گفت: بانوان نقش مهم و ارزنده اي در صيانت از دستاوردهاي انقلاب دارند.

به گزارش ايرنا، سهيلا نصر صادقي روز سه شنبه در جلسه هماهنگي برنامه هاي امور بانوان دستگاه هاي اجرايي استان به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس افزود: زنان ايراني در طول دوران پيروزي انقلاب اسلامي و نيز دوران هشت سال دفاع مقدس، با از خودگذشتگي و جانفشاني از آرمان ها و ارزش هاي انقلاب اسلامي صيانت كرده اند.

وي بيان كرد: حضور آگاهانه و انقلابي بانوان در عرصه هاي مختلف همراه و همسو با مردان كشور موجب سربلندي و سرافرازي نظام مقدس جمهوري در عرصه هاي منطقه اي و جهاني شده است.

نصر صادقي گفت: وجود مباني اصيل اسلامي و انقلابي موجب شده تا ايران اسلامي به الگوي بيداري اسلامي در تحولات اخير بيداري اسلامي در كشورهاي منطقه و خاورميانه تبديل شود.

وي تصريح كرد: گراميداشت جانفشاني و رشادت هاي رزمندگان اسلام و نيز حفظ ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس و انتقال آن به نسل آينده انقلاب، باعث تقويت و اقتدار انقلاب خواهد شد.

مديركل دفتر امور بانوان استانداري كردستان بر نقش زنان در استحكام كانون خانواده ها در جامعه تاكيد كرد و گفت: تلاش بانوان براي تحكيم بنيان خانواده ها نقش مهمي در ايجاد امنيت اجتماعي و تقويت مباحث فرهنگي و معنوي در جامعه دارد.

وي در پايان به نامگذاري روز سوم مهرماه به عنوان روز عفاف و پايمردي با محوريت نقش زنان در صيانت از دستاوردهاي معنوي انقلاب اسلامي در برنامه ريزي هفته دفاع مقدس اشاره كرد و گفت: در اين ايام بايد تلاش كنيم با همكاري بانوان شاغل در دستگاه هاي اجرايي، برنامه هاي پيش بيني شده به شيوه مطلوب و مناسب برگزار شود.ك/2

533/7354