۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۳۳
کد خبر: 80784971
T T
۰ نفر

همايش روحانيون شيعه و سني شهرستان سلماس برگزار شد

۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۳۳
کد خبر: 80784971
همايش روحانيون شيعه و سني شهرستان سلماس برگزار شد

سلماس، اروميه - با هدف ايجاد هماهنگي بين روحانيون در مقابله با تهاجم فرهنگي دشمنان و تبيين سياست هاي فرهنگي جمهوري اسلامي و راهكارهاي ترويج سبك زندگي اسلامي ايراني مورد نظر رهبر معظم انقلاب، همايش يك روزه روحانيون شيعه و سني در سلماس برگزار شد.

مسئول نمايندگي ولي فقيه درسپاه شهداي آذربايجان غربي در اين همايش با تاكيد بر اهميت اتحاد و همدلي در پيشبرد اهداف عالي نظام اسلامي گفت: وحدت بين شيعه و سني در ايران اسلامي تا كنون موجب خنثي شدن توطئه هاي دشمنان شده است.

حجت الاسلام محمدمهدي مهدوي در اين همايش كه در محل كانون سپاه سلماس برگزار شد افزود : آمريكا و استكبار جهاني با تفرقه افكني دربين كشورهاي مسلمان سعي دارد بين شيعه و سني نفاق و دودستگي ايجاد كرده و از اين طريق سلطه نا مشروع خود بر منطقه را ادامه دهد.

وي ياد آور شد : اعتقادات و باورهاي ديني ملت ايران اعم از شيعه و سني و تا كنون مانع از موفقيتت دشمنان شده و ملت ايران با تبعيت از رهبري معظم انقلاب دشمنان را يا شكست مواجه كرده اند.

نماينده ولي فقيه در سپاه شهداي آذربايجان غربي تاكيد كرد : در سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي، تمام ملت ايران موظف هستند با لبيك گويي به فرامين مقام معظم رهبري زمينه شد و تعالي ، پيشرفت و توسعه ايران اسلامي را فراهم كنند.

روحانيو شيعه و سني حاضر در اين همايش ، با صدور بيانيه اي، ضمن اعلام آمادگي خود براي دفاع از آرمان هاي والاي رهبر كبير انقلاب و بنيانگذار جمهوري اسلامي و رهبر معظم انقلاب ، توطئه هاي دشمنان عليه مسلمانان جهان و اشغال كشورهاي اسلامي را محكوم كرند.

7127/583