۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۵۳
کد خبر: 80780340
T T
۰ نفر

نخستين نشست استانداران در دولت يازدهم برگزار شد

۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۵۳
کد خبر: 80780340
نخستين نشست استانداران در دولت يازدهم برگزار شد

تهران - نخستين نشست استانداران سراسر كشور روز دوشنبه پس از مراسم توديع و معارفه وزير كشور برگزار شد.

‌استانداران سراسر كشور كه براي حضور در مراسم توديع 'مصطفي محمد نجار' و معارفه 'عبدالرضا رحماني فضلي'، ‌وزير كشور دولت يازدهم،‌ در محل سالن وزارت كشور حاضر شده بودند،‌ نخستين گردهم آيي خود در دولت يازدهم را با حضور وزير جديد كشور،‌برگزار كردند.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي وزارت كشور ، رحماني فضلي در اين نشست ضمن شنيدن گزارش استانداران از آخرين وضعيت استان ها، اهم رويكردهاي دولت تدبير واميد در خصوص اداره استان ها را اعلام كرد.

وي بر ضرورت بسيج همه امكانات و استفاده از همه ظرفيت ها براي تحقق اهداف نظام،‌ تعميق سياست دولت منتخب و حل مشكلات مردم تاكيد كرد.

وزير كشور در تبيين رويكردهاي دولت خطاب به استانداران، پايبندي به اخلاق، اجراي مطلق قانون، اهتمام به تحقق عدالت، تحقق انضباط مالي و گسترش نظم اداري و مديريتي را از اصول محوري دولت يازدهم دانست.

بررسي روش هاي كوتاه مدت براي تحقق برنامه ها تنوع در تامين منابع، بهينه سازي استفاده از تسهيلات و اعتبارات بانكي براي گسترش اشتغال و ضرورت هاي آني برنامه هاي مديريت بحران در مقوله خشكسالي و كاهش مشكلات مناطق سيل زده و زلزله زده كشور از مهمترين عناوين و موضوعات مورد بحث و بررسي استانداران و وزير كشور در اين جلسه بود.

سيام(1)**9303 **1575