۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۰۸
کد خبر: 80780113
T T
۰ نفر

اصفهان–فرماندار شهرضا بر پيشگيري از مشكلات اجتماعي تاكيد كرد و گفت: مقطعي بودن برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي بايد اصلاح شود.

به گزارش ايرنا، 'سيدمحمدباقرمحمدي' روز دوشنبه در اولين جلسه كميسيون امنيت اجتماعي اظهار كرد: برنامه ريزي، استمرار و اصرار در اجراي برنامه ها از موثرترين عوامل در پيشگيري از مشكلات اجتماعي است.

محمدي جامع نبودن پيش بيني ها در حوزه آسيب هاي اجتماعي را دليل موثر واقع نشدن برنامه هاي پيشگيري دانست و افزود: به روز بودن اطلاعات مسوولان وسعي در بالابردن آنها وهمچنين استفاده از كارشناسان خبره در اين امر بسيار حياتي است.

محمدي تصريح كرد: اقلام بسياري با آرم گروه هاي ضد فرهنگي در بازارها عرضه مي شود كه اصحاب رسانه بايد اين گروه ها، اهداف و پشتوانه هاي مالي آنها را معرفي كنند.

وي با اشاره به ناآگاهي افراد در استفاده از اين اجناس گفت : اين افراد سربازان پياده نظام دشمن به شمار مي آيند.

فرماندار شهرضا نقش رسانه ها در افزايش احساس امنيت اجتماعي را يادآور شد و افزود: اين امر با انتشار اخبار و گزارش هاي مناسب محقق مي شود.

وي به اهميت شناخت جغرافياي فرهنگي اشاره كرد و افزود: با كمك انجمن هاي تخصصي و بررسي صحيح نيازهاي فرهنگ هر منطقه مي توان بهترين اقدامات را در راستاي افزايش امنيت اجتماعي انجام داد.

شهرستان شهرضا در 80 كيلومتري جنوب غربي اصفهان واقع است.

پ / 7144/1042