۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۵
کد خبر: 80779638
T T
۰ نفر
بهسازي و روكش آسفالت دو محور ارتباطي شهرستان بروجن آغاز شد

بروجن، شهركرد- رئيس اداره راه و شهرسازي بروجن از آغاز عمليات بهسازي و روكش آسفالت دو محور ارتباطي اين شهرستان با هدف افزايش ايمني و ارتقاء كيفي جاده ها خبر داد.

افراسياب اعلايي روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: نگهداري، ترميم، بهسازي و روكش آسفالت بخش هايي از محور بروجن به لردگان در مسير بروجن به سمت گردنه حلوايي، گردنه مرواريد تا گدار كبك به طول 35 كيلومتر يكي از اين محور هاست.

وي نگهداري، ترميم و بهسازي روكش آسفالت محور بروجن به شهركرد را در مسير بروجن به سمت شهرهاي فرادنبه، سفيد دشت تا محدوده كارخانه سيمان به طول 35 كيلومتر محور ديگر عنوان كرد.

رئيس اداره راه و شهرسازي بروجن ادامه داد: براي هر كدام از محورها 17 ميليارد ريال اعتبار برآورد هزينه شده است كه با تخصيص بخشي از اين ميزان اعتبار موافقت شده است.

اعلايي تصريح كرد: در صورت تخصيص اعتبار برآورد شده و تامين قير مورد نياز ، بهسازي و ترميم آسفالت اين محورها تا پايان مهرماه امسال پايان مي يابد.

به گفته وي، محورهاي مواصلاتي شهرستان بروجن، از محورهاي مهم ارتباطي و ترانزيتي چهارمحال وبختياري است كه براي كاهش ترافيك و تصادفات جاده اي، رفع نقاط حادثه خيز و بهسازي جاده هاي اين شهرستان ضروري است.

7361/547