۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۸
کد خبر: 80779543
T T
۰ نفر
رفع مشكل بيكاري، ازمهاجرت هاي بي رويه به شهرها جلوگيري مي كند

شيراز - شهردارشيراز گفت:رفع مشكل بيكاري از مهاجرت هاي بي رويه از روستاها و شهرهاي كوچك به كلانشهرها جلوگيري مي كند.

مهندس عليرضا پاك فطرت، دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود:ايجاد اشتغال ، رفع مشكل بيكاري و توسعه موزن دركشوردرحقيقت يك كمك غيرمستقيم دولت به شهرداري هاست.

وي بيان داشت:درصورت ايجاد اشتغال در روستاها و شهرهاي كوچك علاوه براين كه جلومهاجرت ساكنان اين مناطق به شهرهاي بزرگ ازجمله شيراز گرفته مي شود و به تبع آن شهرداري ها مي توانند خدمات رساني بهتري به شهروندان داشته باشند.

پاك فطرت گفت:اگرما از روستاهاي توسعه يافت برخوردار باشيم و مشكلات اقتصادي در روستاهاي ما كمتر وجود داشته باشد، جمعيت روستايي ما هرگز روستاهاي خود را براي زندگي در شهرو بعضا آن هم در شرايط سخت رها نمي كنند.

شهردارشيراز اضافه كرد:با توجه به تركيب كابينه دولت يازدهم و مديران كارآزموده، باتجربه و كارداني كه در اين دولت به كارگرفته شده اند به نظر مي رسد مي توان اميدوار بود كه مشكل ايجاد اشتغال تا حد زيادي دركشورحل شود.

او ادامه داد:اميدواريم وزراي دولت يازدهم نيزدرانتخاب معاونان و مديران زيرمجموعه خود نهايت دقت را داشته باشند و افرادي با تجربه و كاردان را انتخاب كنند.

وي، ضمن تاكيد بر ضرورت پياده سازي مديريت واحد شهري در كشور گفت: به نظرمي رسد دولت يازدهم اهتمام ويژه به اين امر مهم داشته باشد و شهرداري شيراز نيز آمادگي كامل پذيرش مديريت واحد شهري را دارد.

پاك فطرت افزود: تحقق مديريت واحد شهري هم به نفع شهر وهم به سود شهروندان است و به روند توسعه و پيشرفت شهرها شتابي دو چندان مي بخشد.ك/3

678 /679