۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۵۳
کد خبر: 80775342
T T
۰ نفر
فرماندار سميرم: خبرنگاران اولويت هاي خبري شهرستان را شناسايي كنند

سميرم، اصفهان – فرماندار سميرم از خبرنگاران اين شهرستان خواست ضمن شناسايي مشكلات و مسائل منطقه، اولويت هاي خبري را شناسايي و اطلاع رساني كنند.

به گزارش ایرنا، حامد منیری روز پنجشنبه در نشست قدردانی از خبرنگاران شهرستان سمیرم اظهار كرد: این امر كمك خوبی در مسیر بهبود شرایط عمومی و توجه به خواسته افراد جامعه خواهد بود.

وی با بیان اینكه خبرنگار بازوی توانمند و مشاور امین مردم و مسوولان است، اظهار امیدواری كرد: مجلس شورای اسلامی با همكاری دولت جدید برای ساماندهی و لحاظ شدن سختی كار این قشر مجدانه اقدام كند.

منیری قلم خبرنگار را قوی ترین ابزار او برای بازگویی مسائل برشمرد و تصریح كرد: خبرنگاران با انعكاس به موقع و بی چشمداشت موجب آگاهی و اطلاع مردم و توجه خاص مسوولان می شوند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمیرم در ادامه گفت: خبرنگاری صدای مردمانی است كه فریادشان راه به جایی نداشته و چشم امیدشان به این عزیزان است.

علی اكبر افشاری اضافه كرد: فعالیت خوب رسانه ها و خبرنگاران سمیرم بویژه در چهار سال گذشته و كسب رتبه های برتر در جشنواره های منطقه ای و استانی نشاندهنده تلاش و مجاهدت بی ریای آنان است.

اشتراك محدود روزنامه از سوی سازمان های دولتی، كمك به انتشار تنها ماهنامه دارای مجوز شهرستان به نام فریاد كوهستان و آژانس خبری سمیرم (سمنا)، نبود مكان اختصاصی مجمع خبرنگاران و شناخت ناكافی مسوولان و مدیران برخی نهادها از كاركرد رسانه های گوناگون بویژه خبرگزاری ها از مهمترین مسائل مطرح شده توسط خبرنگاران حاضر در این جلسه بود.

به گزارش ایرنا، فرماندار سمیرم در پایان این نشست قول داد هدیه سفر مشهد مقدس به مناسبت هفدهم مرداد روز خبرنگار به فعالان رسانه ای سمیرم را پیگیری و نتیجه را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام كند.

خبرنگاران روزنامه ها و خبرگزاری های ایرنا، تسنیم، فارس، ایمنا، ایسنا، اصفهان زیبا، اصفهان امروز، كیهان و اطلاعات، دفتر خبری صدا و سیما و مدیر مسوول ماهنامه فریاد كوهستان سمیرم در این نشست قدردانی شدند.

شهرستان سمیرم در 160 كیلومتری جنوب اصفهان واقع است.

7147/پ/ 607