۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۰۰
کد خبر: 80775080
T T
۰ نفر
بازداشت 34 سارق و كشف 19 فقره اموال مسروقه در طرح پيشگيري از سرقت

تهران - رييس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ درباره اجراي طرح پيشگيري از سرقت در پايتخت گفت: در اين عمليات 34 سارق بازداشت و 19فقره اموال مسروقه از متهمان كشف و ضبط شد.

سرهنگ 'محسن خانچرلی' روز پنجشنبه با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در محدوده شهر تهران از نتیجه اقدامات این طرح و همچنین جزییات اجرای آن سخن گفت.

این مقام انتظامی افزود: برابر تدابیر رییس پلیس تهران بزرگ و همچنین درخواست و تاكید شهروندان در خصوص اجرای طرح امنیت محله محور در محدوده شهر تهران، طرح پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان از سوی تیم های عملیاتی پلیس پیشگیری پایتخت به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در این طرح كه تیم های عملیات معاونت عملیات این یگان حضور داشتند، طرح كنترل و سركشی از محل های جرم خیز به منظور پاكسازی، دستگیری متهمان و كشف اموال مسروقه از شب گذشته تاكنون در محدوده كلانتری های زیر مجموعه سركلانتری های پلیس پیشگیری پایتخت اجرا شده كه طی آن كلیه نقاط جرم خیز، پاركینگ ها و محل هایی كه امكان سرقت وجود داشت،‌تحت بازرسی و نظارت قرار گرفت.

خانچرلی اظهار داشت: در این راستا، تعدادی خودروی سواری و موتورسیكلت مسروقه كشف و طی بررسی های انجام شده 34 سارق شناسایی و در عملیاتی های ضربتی بازداشت شدند كه در بازرسی از میان وسایل همراه آنها 19 فقره اموال مسروقه، سلاح سرد، مقادیری مواد مخدر و تعدادی از لوازم داخلی خودروی مسروقه كشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس،‌ رییس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در روزهای آتی نیز یادآور شد: این طرح بر اساس درخواست شهروندان و تدابیر رییس پلیس تهران بزرگ به اجرا درآمده و شهروندان می توانند در صورت برخورد با موارد مشكوك مراتب را به پلیس 110 گزارش دهند.

اجتمام(1)1880**1553
۰ نفر