۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۵۷
کد خبر: 80775074
T T
۰ نفر
بخشي از عمليات اجرايي باند كندرو جاده قلعه شور نيازمند آزادسازي است

اصفهان- فرماندار شهرستان اصفهان از آزادسازي بخشي از مسير عمليات اجرايي باند كندرو جاده قلعه شور در شهر بهارستان شهرستان اصفهان خبر داد.

'فضل الله كفیل' روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از جاده قلعه شور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: محور رحیم آباد - قلعه شور یكی از محورهای اصفهان با بار ترافیكی سنگین، همواره از دغدغه های مردم این منطقه بوده است.

وی با اشاره به اینكه مردم منطقه به دفعات مكرر خواستار اجرای خط دوم این محور بوده اند تصریح كرد: با توجه به كمبود اعتبارات، این عملیات در مرداد امسال از سوی اداره كل راه و شهرسازی و شركت عمران بهارستان آغاز شد.

وی با بیان اینكه این محور 22 كیلومتر مسافت دارد افزود: باند كندرو این جاده به طول سه هزار و 500 متر در دست ساخت است و تاكنون پیشرفت خوبی داشته است.

فرماندار اصفهان خاطرنشان كرد: بخشی از این مسیر كه مربوط به شركت دخانیات و بخشی از فضای سبز آن و نیز انبار و مرغداری جهاد كشاورزی است نیازمند آزادسازی می باشد.

وی اظهار كرد: در عملیات آزادسازی این مسیر، تعداد محدودی از درختان باید قطع و یا جابه جا شود.

كفیل ابراز امیدواری كرد این طرح پس از آزادسازی مكان های مذكور با سرعت پیگیری شود و در دهه فجر امسال به پایان رسد.

به گزارش ایرنا عملیات اجرایی باند كندرو جاده قلعه شور همراه با كانال دفع آب های سطحی در مسیری به طول سه هزار و 500 متر و با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال از مرداد سال جاری آغاز شده است.

فرماندار شهرستان اصفهان، معاون عمرانی فرماندار، بخشدار مركزی روز پنجشنبه از عملیات اجرایی باند كندرو جاده قلعه شور بازدید كردند.

همچنین فرماندار اصفهان از زمینی با مالكیت شخصی به مساحت دو هكتار در نزدیكی شهر بهارستان به منظور ایجاد بازارچه میوه و تره بار دیدن كرد و موقعیت این مكان را مورد بررسی قرار داد.

ت / 7131/1042