۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۱
کد خبر: 80774636
T T
۰ نفر
كابينه پيشنهادي دكتر روحاني تخصصي است

بوشهر- نماينده مردم شهرستان هاي كنگان، دير و جم و عسلويه در مجلس شوراي اسلامي گفت: كابينه پيشنهادي دولت يازدهم كابينه اي تخصصي است و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با درنظرگرفتن واقعيت ها در باره وزيران پيشنهادي اظهار نظر مي كنند.

حجت الاسلام موسی احمدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در این دوره بررسی برنامه های وزیران پیشنهادی تاكنون جو خوبی بر مجلس حاكم است و نمایندگان مجلس در سه روز گذشته با دقت برنامه های وزرای پیشنهادی را بررسی كردند.

وی اضافه كرد: فضای كنونی مجلس، جو هم افزایی با دولت دكتر روحانی و انتخاب كابینه ای كارا، متخصص، پویا و بانشاط با وزیرانی صالح، كاردان و به دور از مسائل حاشیه ای است.

احمدی بیان كرد: برخی از وزیران پیشنهادی از لحاظ سیاسی بحث هایی در باره آنان مطرح است كه در مجلس از خود دفاع می كنند.

وی گفت: اعلام اسامی وزیران پیشنهادی دكتر روحانی در روز تحلیف بیانگر این است كه ایشان تمایل به تعیین تكلیف هرچه زودتر كابینه دارند.

احمدی اظهار كرد: تصمیم گیری هرچه زودتر در مورد كابینه پیشنهادی باعث شتاب در روند اجرای كارها می شود و نمایندگان مجلس نیز دراین زمینه نهایت همكاری را با دولت یازدهم دارند.

مجلس شورای اسلامی از روز دوشنبه بیست و یكم مرداد بررسی صلاحیت و برنامه های وزیران پیشنهادی دولت یازدهم را آغاز كرد كه احتمال دارد این بررسی تا پایان هفته جاری ادامه داشته باشد.

پس از آن، مجلس شورای اسلامی؛ موضوع رای اعتماد به وزیران یاد شده را در دستوركار قرار می دهد.ك/3

629/539 /675
۰ نفر