۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۹:۵۴
کد خبر: 80774600
T T
۰ نفر
عضو منتخب شوراي چهارم اصفهان: اصلاح طلبان گزينه اي براي شهردار آينده اين شهر ندارند

اصفهان- عضو منتخب چهارمين دوره شوراي اسلامي اصفهان گفت: اصلاح طلبان با حداقل عضو وارد اين دوره از شورا شدند و گزينه اي براي تصدي كرسي شهرداري آينده اين شهر ندارند.

«علیرضا نصر اصفهانی» روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهاركرد: اصلاح طلبان گزینه های مطرح شده برای شهرداری اصفهان را با دقت بررسی و به بهترین فرد رای خواهند داد.

وی با بیان اینكه یكی از مطالبات جدی مردم در دوره چهارم شوراها رویكرد جدید در مدیریت شورای اسلامی شهر اصفهان است، تصریح كرد: تغییر و تحولات همیشه منشا خیر و بركات بوده و شورای چهارم نیز نیازمند تغییر است.

وی تصریح كرد: تغییر درهیات رییسه چهارم شورای اسلامی اصفهان را همه دنبال می كنند اما چگونگی اعمال آن در آینده مشخص خواهد شد.

عضو اصلاح طلب شورای اسلامی شهر اصفهان درباره اتحاد با دیگر ائتلاف های وارد شده به این شورا گفت: تاكنون پیشنهادی در این زمینه دریافت نشده است.

وی با اشاره به اینكه هر عضو شورا دارای یك رای مستقل است، اضافه كرد: هیچ شخصی نباید در شورا برای انتخاب فرد خاص دیگری در فشار قرار گیرد.

وی افزایش اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از 11 عضو به 21 عضو را باعث هم افزایی بیشتر در انجام كارها بیان كرد و گفت: طرح ها و لوایح در شورای آینده شهر اصفهان پخته تر و كارشناسی تر بررسی خواهد شد.

نصر اصفهانی تصریح كرد: وجه مشترك 21 عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خدمتگذاری بیشتر به مردم است.

ت/7135/1011