۱۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۵۱
کد خبر: 80768516
T T
۰ نفر
راهيابي 5 سانداكار پسر ايران به ديدار نهايي

تهران - اعضاي تيم سانداي پسران جمهوري اسلامي ايران با غلبه برحريفان خود به ديدار نهايي هفتمين دوره رقابت هاي ووشوي قهرماني نوجوانان و جوانان آسيا در فيليپين راه يافتند.

به گزارش ایرنا، امروز شنبه درجریان این رقابت ها كه به میزبانی شهر مانیل پایتخت فیلیپین در حال برگزاری است پنج سانداكار پسر ایران به دیدار نهایی راه یافتند و 'پرستو سهرابی' در ساندای دختران به مدال برنز رسید.

در وزن منهای 52 كیلوگرم پسران، 'افشین سلیمی' درمرحله نیمه نهایی نماینده كره جنوبی را در دو راند پیاپی شكست داد تا فردا (یكشنبه) برای كسب مدال طلا با سانداكاری از كشور میزبان مبارزه كند.

در منهای 60 كیلوگرم، 'یزدان میرزایی' 2 بر یك 'چائو یا گوانگ' قهرمان سال 2012 جوانان جهان از چین را شكست داد. میرزایی برای كسب مدال طلا فردا با ویتنام روبرو می شود.

درمنهای 65 كیلوگرم، 'جواد قزل سفلو' 2 بر صفر ووشوكار اندونزی را مغلوب كرد تا برای كسب مدال طلا با نماینده كره جنوبی مصاف دهد.

درمنهای 70 كیلوگرم، 'عماد محمدی' در دو راند 'كیم یونگ' از كره جنوبی را شكست داد تا در دیدار نهایی با سانداكاری از چین مبارزه داشته باشد.

دروزن منهای 75 كیلوگرم نیز فردا 'ابوالفضل دزینی' از ایران با نماینده هند پیكار خواهد كرد.

اما درمرحله نیمه نهایی وزن منهای 52 كیلوگرم بخش ساندای دختران، ' پرستو سهرابی ' مغلوب نماینده كره جنوبی شد تا به مدال برنز بسنده كرده و حضور در فینال را از دست بدهد.

در روزهای گذشته نیز دو سانداكار دختران ایران حذف شدند تا این تیم نتایج مناسبی را در فیلیپین كسب نكرده باشد.

تیم ایران تا به این لحظه 2 مدال طلا، 2 نقره و 3 برنز كسب كرده است.

ورزشی(2)**3783**1478
۰ نفر