حضور پرشور در راهپيمايي روز قدس باعث ايجادوحشت در ميان سران استكبار شده است

كرمانشاه - يكي از نمايندگان كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپيمايي روز قدس باعث ايجاد رعب و وحشت در ميان سران استكبار شده است.

'محمد رزم' روز جمعه و در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تدبیر و دور اندیشی امام راحل (ره) آخرین جمعه ماه مبارك رمضان به نام روز قدس نامگذاری شد تا به نوعی توجه جهانی به سمت مردم مظلوم فلسطین معطوف و جامعه جهانی در جریان جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی در این سرزمین اسلامی قرار گیرد.

وی با بیان اینكه از نظر امام (ره)، اسراییل مهمترین خطر دنیای اسلام به شمار می رود، خاطرنشان كرد: مسلمانان سراسر دنیا باید با اتحاد، یكپارچگی و همدلی دست به دست یكدیگر داده و زمینه نابودی این غده سرطانی را فراهم كنند.

رزم با بیان اینكه هرچه حضور مسلمانان در روز جهانی قدس گسترده تر باشد، مردم فلسطین با دلگرمی بیشتری به مقاومت خود ادامه می دهند، خاطرنشان كرد: مطمئنا بازتابی كه از این حضور در رسانه های جهان منعكس و منتشر می شود باعث ایجاد تزلزل در پایه های سست شده رژیم صهیونیستی خواهد شد و زمینه های رعب و وحشت آنان و همدستانشان را فراهم می آورد.

نماینده كرمانشاه در مجلس در ادامه از حضور حماسی مردم كرمانشاه در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی كرد و گفت: مردم ولایتمدار كرمانشاه امروز و در لبیك به فرامین مقام معظم رهبری حضور بسیار گسترده و باشكوهی در این مراسم داشتند.

رزم در پایان، گفت: مردم شریف كرمانشاه پس از پیروزی انقلاب بخوبی ثابت كرده اند كه هر زمان نیاز به حضور آن ها برای حمایت از نظام و انقلاب و حفظ ارزش های دینی و اسلامی باشد در صحنه حضور دارند و با تمام وجود از دستاوردهای اسلام و انقلاب حفاظت خواهند كرد.ك/3

7458/567