۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۰۰
کد خبر: 80759619
T T
۰ نفر
روز قدس در حال تبديل شدن به يك الگوي فراگير جهاني است

بندرعباس- نماينده ولي فقيه در هرمزگان وامام جمعه بندرعباس با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس گفت: روز قدس در حال تبديل شدن به يك الگوي فراگير جهاني است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله 'غلامعلی نعیم آبادی' در خطبه های نماز جمعه افزود : امروز مراسم روز جهانی قدس همزمان با ایران شاید در بیش از 80 كشور دنیا حتی در كشورهای امریكا و انگلیس كه خود به نوعی به وجود آورنده و حامی اسراییل هستند، نیز برگزار شد و مردم این كشورها حمایت خویش را از مردم مظلوم فلسطین اعلام كردند.

وی با بیان اینكه بهترین تعبیر در مورد اسراییل را حضرت امام خمینی (ره) به كار برده كه فرموده اند، اسراییل یك غده سرطانی است، تصریح كرد: همه مسلمانان باید با وحدت و انسجام و حمایت از مردم فلسطین تا محو شدن اسراییل از صحنه روزگار تلاش كنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان یكی از مشكلات جهان اسلام را وجود حاكمانی خودفروخته و دنیازده دانست و افزود: اگر شر این افراد خودفروخته از سر جهان اسلام كم شود، بسیاری از مشكلات مسلمانان از جمله مساله فلسطین حل خواهد شد.

آیت الله نعیم آبادی گفت: این حاكمان در ظاهر و در مقابل مردم علیه اسراییل حرف می زنند اما پشت پرده از حامیان جدی اسراییل هستند و از برنامه های رژیم صهیونیستی دفاع می كنند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ریشه های شكل گیری روز جهانی قدس، گفت: این مساله هم ریشه انسانی و هم ریشه اسلامی دارد و ما مسلمانان نه تنها به دلیل آنكه قدس اول قبل مسلمانان بوده، بلكه به دلیل فطرت انسانی از هر مظلومی كه مورد ظلم واقع شود، حمایت می كنیم.

آیت الله نعیم آبادی رهبران استكبار از جمله امریكا را كه مدعی رهبری دنیا هستند، از جمله منفورترین افراد دانست و خاطرنشان كرد: مساله اسراییل و فلسطین اگر قرار بود با مذاكره حل شود باید طی 70 سال اخیر بیش از 10 بار حل می شد.

7198/668
۰ نفر