۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۴۷
کد خبر: 80759585
T T
۰ نفر

روز قدس، روز احياي تفكر غاصب ستيزي است

۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۴۷
کد خبر: 80759585
روز قدس، روز احياي تفكر غاصب ستيزي است

ياسوج- نماينده مردم گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي گفت: روز قدس روز احياي تفكري ديني وانديشه ي اسلامي براي مبارزه با ظلم و غاصب ستيزي است.

'غلامرضا تاجگردون 'روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینكه نامگذاری روز قدس نقطه عطف در حیات سیاسی رهبر فقید انقلاب اسلامی است،اظهار كرد: ماندگاری این تدبیر آرمانی برگرفته از منشور اخلاقی، سیاسی و خاستگاه تفكر دینی ظلم ستیز امام خمینی (ره)است.

وی به آثار و پیامدهای سیاسی و تاریخی روز قدس اشاره كرد و افزود: روز قدس بخشی از اندیشه رهبری جهانی بینانگذار انقلاب اسلامی را در درون خود حفظ كرده است.

تاجگردون از احیای حقوق مردم و برقراری عدالت به عنوان مهمترین آرمان امام خمینی (ره) در مبارزه با استكبار و استبداد یاد كرد و گفت: فلسفه روز قدس نیز برقراری حق و عدالت و دفاع از حقوق سرزمینی ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با رژیم نژاد پرست اسراییل بوده است.

وی با اشاره به این بیان امام راحل (ره) كه قدس پاره تن جهان اسلام است، افزود: یكی از مهمترین دغدغه های ملت های آزاده جهان رهایی قدس از دست متجاوزان و به رسمیت شناختن حقوق ملت فلسطین است.

نایب رییس كمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اضافه كرد:راهپیمایی روز قدس مظهر تنفر ملت های آزاده از استكبار جهانی از جمله آمریكا است كه تاكنون نسبت حقوق مردم سرزمین های اشغالی سكوت كرده اند.

تاجگردون یكی از مصادیق پوشالی بودن ادعای غرب در دفاع از حقوق بسشر را مساله قدس و ملت مظلوم فلشطین خواند و گفت: آمریكا همواره به جای دفاع از حقوق ملت رنج كشیده و آواره فلسطین از رژیم جعلی اسراییل دفاع و حمایت آشكار كرده است.

وی با بیان اینكه راهپیمایی روز قدس نمایش وحدت و همبستگی ملت ایران و تجلی حفظ آرمان های امام راحل ، مقام معظم رهبری و نظام است، از حضور حماسی مردم بویژه حوزه انتخایبه خود در این آیین دشمن ستیز قدردانی كرد.

671/245
۰ نفر