۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۳
کد خبر: 80759021
T T
۰ نفر

3 حلقه چاه جديد در شهر انديشه به بهره برداري رسيد

۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۳
کد خبر: 80759021
3 حلقه چاه جديد در شهر انديشه  به بهره برداري رسيد

شهرقدس، تهران بزرگ - مدير امور آب و فاضلاب شهر انديشه، گفت: بمنظور مقابله با كم آبي و افزايش ظرفيت توليد آب شرب سه حلقه چاه جديد در شهر انديشه واقع در شهرستان شهريار، حفر و به بهره برداري رسيد.

'داود سمیعی زنوزی' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با تلاش و پیگیری های بعمل آمده حفاری این سه چاه، در فاز چهار بلوار شورای شرقی با عمق 250 متر و آبدهی 25 لیتر در ثانیه، در فاز پنج خیابان دكتر حسابی عمق 250 متر و آبدهی 20لیتر در ثانیه و در فاز چهار خیابان توحید عمق 250 متر و آبدهی 25 لیتر در ثانیه به بهره برداری رسیده است .

وی اظهار كرد: عملیات حفاری، تجهیز و بهره برداری از این سه حلقه چاه با هزینه ای بیش از شش میلیارد ریال انجام شد كه این مبلغ از محل اعتبارات جاری شركت تامین شده است .

سمیعی بیان كرد: در پی خشك شدن سه حلقه چاه در سال 91 و كاهش چشمگیر ظرفیت تولید آب، رشد روز افزون جمعیت و حجم بالای ساخت و ساز شهری، این مجموعه حفاری سه جلقه چاه جدید را بمنظور تامین كسری آب شرب مورد نیاز شهروندان در دستور كار خود قرار داده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر اندیشه، گفت: بدلیل عدم برق رسانی به چاه بهزیستی، بهره برداری از چاه مذكور با یك دستگاه دیزل ژنراتور انجام شده است.

وی همچنین از شهروندان تقاضا كرد با توجه به فرارسیدن فصل گرما، كاهش نزولات آسمانی و بمنظور پیشگیری از قطع و یا افت فشارآب بویژه در ساعات اوج مصرف و ایام تعطیل(پنجشنبه وجمعه) در مصرف آب صرفه جویی كنند.

سمیعی از مردم خواست در مصارف غیر ضروری مانند شستشوی خودرو، معابر، آبیاری فضای سبز از مصرف آب آشامیدنی خودداری كنند و با صرفه جویی و مصرف صحیح امكان استفاده مناسب از آب شرب را برای خود و همه شهروندان مهیا كنند.

وی از شهروندان تقاضا كرد در صورت مشاهده هرگونه مصرف غیر متعارف، غیرمجاز و یا مشاهده هرگونه شكستگی در معابر عمومی شهر كه منجر به هدر رفت آب شرب می گردد، مراتب را با شماره تلفن 122 ( پاسخگویی شبانه روزی آبفا) اعلام كنند تا اقدامات لازم در این زمینه انجام گیرد.

تهرام/519/ 699 / 1600/
۰ نفر