۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۴۳
کد خبر: 80753966
T T
۰ نفر
روز جهاني قدس تبديل به نماد انزجار جامعه جهاني از استكبار و صهيونيسم شده است

تهران- رييس ستاد انتفاضه و قدس با بيان اين كه بازيگران عرصه روز قدس فراتر از امت اسلام هستنند، گفت: روز جهاني قدس به نماد انزجار جامعه جهاني از استكبار و صهيونيسم تبديل شده است.

سردار سرتیپ پاسدار ' رمضان شریف' در حاشیه نشست ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: روز قدس علاوه بر این كه صحنه نمایش آرمان قدس و مطالبه بین المللی برای آزادی فلسطین است، به نماد انزجار جامعه جهانی از نظم ظالمانه استكباری حاكم بر جهان و اعلام تنفر از صهیونیسم و لیبرال دموكراسی خشن و ضد بشرغربی نیز تبدیل شده است.

شریف، حضور ملت های اسلامی و عدالت طلب در سراسر جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس را معنادار توصیف كرد و اظهار داشت: هرچند در آغاز صحنه راهپیمایی ها و تظاهرات روز جهانی قدس جغرافیای كشورهای اسلامی را دربر می گرفت اما بی تردید، میدان تأثیرگذاری آن به صحنه های سیاسی و راهبردی در مقیاس جهانی توسعه یافته است.

رییس ستاد انتفاضه و قدس افزود: امروز با گذشت بیش از سه دهه از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارك رمضان، ابتكار راهبرد و ظرفیت ساز حضرت امام (ره) توانسته است افكار عمومی گسترده ای را ورای جهان با خود همراه و همنوا سازد.

شریف ادامه داد: در روز جهانی قدس نه تنها امت اسلام بلكه جامعه جهانی با برگزاری مراسم ها، كنفرانس ها، تجمعات، نشست های رسانه ای و در برخی از كشورها كه محدودیت كمتری وجود دارد، همانند كشورهای اسلامی راهپیمایی های باشكوهی در حمایت از ملت مظلوم و مسلمان فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف برگزار می كنند.

وی با اشاره به تحولات اخیر منطقه روز جهانی قدس را فرصتی برای انسجام و یكپارچگی امت اسلام در برابر توطئه های دشمنان در كشورهای اسلامی دانست و افزود: روز قدس امسال، روز افشای طرح ها و نقشه های شیطانی آمریكا و نظام سلطه در صحنه تحولات اخیر در منطقه به ویژه تحولات مصر و نیز جنگ سوریه و تلاش برای ایجاد اختلاف بین ملل و مذاهب اسلامی و شكستن سپر مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی است.

شریف خاطرنشان كرد: روز جهانی قدس، تبلور این حقیقت بزرگ است كه جبهه استكبار و صهیونیسم، در پیشگاه ملت های آزاده جهان در انزوای كامل قرار دارد و در موضوع فلسطین شاهد شكل گیری یك اجماع بزرگ جهانی هستیم.

وی گفت: در شرایطی كه نهادهای بین المللی و مراكز مدعی حقوق بشر نسبت به جنایات گسترده صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی در سكوتی معنادار بسر می برند، روز جهانی قدس فرصتی برای نشان دادن آتش خشم ملت های آزاده در برابر بی عدالتی ساختار و نظام حقوقی غلط و جانبدارانه جهان است.

شریف خاطرنشان كرد: آرمان آزادی فلسطین مظلوم، امروز فرصتی جهانی برای مطالبه عدالت و اعتراض به وضعیت كنونی جهان است.

وی حضور میلیونی، چشمگیر و بی كرانه امت اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس را برای برخی كشورهای عربی كه در پازل راهبردهای آمریكا در منطقه قرار دارند، عبرت آموز دانست.

رییس ستاد انتفاضه و قدس تأكید كرد: امروز ما شاهد هستیم كه اكثر كشورها و ملت های جهان در موضوع فلسطین به رویكردی واحد و نزدیك رسیده اند و به رغم جریان عظیم تبلیغاتی غرب، جنایات رژیم صهیونیستی را محكوم می كنند.

شریف افزود: توصیه ملت ایران به آن دسته از كشورهایی كه هنوز از خواب غفلت بیدار نشده اند این است كه با مشاهده فریادهای مرگ بر اسرائیل كه از اقصی نقاط جهان طنین انداز می شود، به این حركت بزرگ انسانی بپیوندند.

سیام(1)**2022**1478
۰ نفر