۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۴۵
کد خبر: 80753725
T T
۰ نفر
راهپيمايي روز قدس موجب تبلور شعارهاي انقلاب در صحنه بين الملل است

كاشان - مسوول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي كاشان گفت: حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس تلاش براي تبلور شعارهاي انقلاب اسلامي ايران در صحنه بين الملل است.

'غلامعلی عبدالرحیمی' روز یكشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی موفق برای جوامع آزادی خواه جهان به ویژه كشورهای اسلامی منطقه مبدل شده است.

وی افزود: بر همین اساس آرمان های انقلاب و امام راحل به ویژه در حذف رژیم اشغالگر و جعلی اسراییل از صحنه روزگار به عنوان موضوعی محوری در بین جوامع مسلمان در حال شكل گیری است.

وی وظیفه مسلمانان ایران اسلامی را بهره گیری از فرصت بوجودآمده همزمان با موج بیداری ملت های منطقه در برای ترویج و تعمیق آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، گسترش مشاركت عمومی و تقویت همبستگی ملت های مسلمان برشمرد.

عبدالرحیمی خاطرنشان كرد: این مشاركت همچنین موجب الگودهی و تبدیل سلاح مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی به عنوان گفتمان مشترك همه ملت های مسلمان می شود.

وی، فضاسازی عمومی و مناسب در معابر، برپایی نمایشگاه های عمومی با موضوعات بیداری اسلامی، بهره گیری از سامانه پیام كوتاه و بلوتوث برای تبیین گفتمان امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص روز جهانی قدس را از فعالیت های فرهنگی موثر در برپایی راهپیمایی باشكوه و دشمن شكن این روز برشمرد.

7429/562