۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۴
کد خبر: 80753530
T T
۰ نفر
سرپرست كميته روئينگ: نتايج ملي پوشان قابل قبول بود

تهران-سرپرست كميته روئينگ فدراسيون قايقراني گفت:با توجه به شرايط كشورمان،نتايجي كه ملي پوشان در مسابقات قهرماني زير 23 سال جهان كسب كردند قابل قبول بود.

تیم دو نفره روئینگ ایران با تركیب «امیر رهنما» و «صابر نادری»در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان در میان 18 تیم در رده پانزدهم قرار گرفت.

«بهزاد اتابكی» در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:ورزشكاران ما مدت ها نتوانسته بودند تمرین كنند اما در مسابقات قهرمانی جهان در مقایسه با ورزشكارانی كه چندین ماه در اردو بودند خیلی خوب و پایاپای كار كردند.

وی ادامه داد:سطح مسابقات قهرمانی جهان آنقدر بالاست كه ورزشكاران آسیایی در آن شركت نمی كنند. ملی پوشان ما توانستند در این رقابت ها بالاتر از قایقرانان ایتالیا و آمریكا قرار بگیرند و همین مسئله به نظر من ارزش زیادی دارد.

اتابكی گفت:ركوردهایی كه در این مسابقات به دست آمد هم خیلی خوب بود و حتی ركوردی كه ورزشكاران بزرگسال ما در بازی های آسیایی گوانگجو به دست آورده بودند هم شكست.

وی اظهار داشت:ورزشكاران ما هنوز امكان تمرین كردن در پیست دو هزار متر را ندارند و با این شرایط نمی توانیم پیش بینی كنیم كه در روز مسابقه به چه ركوردی دست پیدا می كنند. ملی پوشان ما شرایط خوبی دارند اما پیش از مسابقات قهرمانی جهان باید در پنج یا شش مسابقه دیگر هم شركت كنند.

سرپرست كمیته روئینگ فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سوال كه آیا با برگزاری جلسه میان محسن شادی و افشین فرزام سرمربی تیم ملی، امكان حضور شادی در تیم ملی فراهم شده است؟ گفت:نمی خواهم پاسخ این سوال را بدهم و تنها می گویم خوشحالم كه محسن شادی شرایط فدراسیون را پذیرفت و متوجه شد كه تنها یك ورزشكار است. همین كه شادی از فدراسیون عذرخواهی كرد برای من كافی است و نشان می دهد كه ما سیاست درستی در پیش گرفته بودیم.

وی در پایان گفت:مذاكراتی با آكادمی ملی المپیك چین داشتیم كه چند نفر از ورزشكاران قدیمی خود را برای شركت در یك دوره مربیگری راهی این كشور كنیم. در صورتی كه این امر عملی شود جهشی در قایقرانی ایران به وجود می آید.

ورزشی (4) ** 2024**1440
۰ نفر