۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۳
کد خبر: 80752112
T T
۰ نفر
شعبه بين المللي دانشگاه علوم پزشكي زنجان به زودي افتتاح مي شود

زنجان- رييس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي و درماني استان زنجان گفت: شعبه بين المللي دانشگاه علوم پزشكي براي پذيرش دانشجويان داخلي و خارجي در اين استان به زودي افتتاح مي شود.

به گزارش ایرنا رحیم سروری روز شنبه در جریان بازدید استاندار از پروژه های مختلف آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشكی زنجان گفت: با هماهنگی های انجام گرفته پذیرش دانشجویان داخلی و خارجی از نیمسال تحصیلی جدید پذیرش می شوند.

وی یادآورشد: در این دانشكده دانشجویان در چهار رشته دكترای عمومی، پزشكی،دارو سازی و دندانپزشكی و شش رشته دیگر phd به تحصیل مشغول می شوند.

سروری افزود: اعتباری بالغ بر شش میلیارد و 500 میلیون ریال برای تغییر كاربری شعبه بین المللی دانشگاه علوم پزشكی هزینه شده كه سه میلیارد ریال آن برای تجهیزات و سه میلیارد و 500 میلیون ریال دیگر آن نیز برای بازسازی ساختمان هزینه شده است.

وی اظهار كرد: تا كنون اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال برای بازسازی ساختمان شعبه بین المللی دانشگاه علوم پزشكی زنجان هزینه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: با جذب دانشجویان در این شعبه بین المللی علاوه بر صرفه های جویی اقتصادی دانشجویان ایرانی را از آسیب های مختلف اجتماعی ایمن می كند.

وی یادآورشد: دانشگاه علوم پزشكی زنجان جزو معدود دانشگاههای كشور است كه شعبه بین المللی به جذب دانشجویان داخلی و خارجی اقدام می كند.

سروری همچنین از افتتاح كتابخانه مركزی دانشگاه علوم پزشكی زنجان تا پایان امسال خبر داد و افزود: این كتابخانه در زمینی به مساحت 363 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد و 700 میلیون ریال احداث می شود كه تا كنون 10 میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش ایرنا كتابخانه مركزی، شعبه بین المللی دانشگاه و سردر دانشكده علوم پزشكی از جمله طرح های بود كه توسط استاندار زنجان مورد بازدید قرار گرفت.

522/7320