۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۶
کد خبر: 80751999
T T
۰ نفر
قراردادن شاخه نظامي حزب الله درليست تروريستي اشتباه بزرگ اتحاديه اروپا است

اردستان، كاشان - امام جمعه اردستان گفت: قرار دادن شاخه نظامي حزب الله لبنان در فهرست گروه هاي تروريستي يك اشتباه بزرگ از طرف اتحاديه اروپا است.

به گزارش روز شنبه ستاد برگزاری نماز جمعه اردستان حجت الاسلام والمسلمین 'حسن دهشیری' در جمع نمازگزاران جمعه این شهر افزود: این حالی است كه منافقان كه به گفته غربی ها بیش از 17 هزار نفر از بهترین مردم ایران را شهید كرده اند در دامن آنها قرار دارند و از این فهرست خارج شده اند.

وی اظهار داشت: تبرئه قاتل جوان سیاه پوست توسط دادگاه آمریكا كه اعتراض مردم بیش از 100 شهر آن كشور را بدنبال داشت، شهرك سازی اسراییل در زمین های فلسطینی ها و سكوت جوامع بین المللی حمایت از جنایات رژیم اسراییل و ضد حقوق بشر است.

وی، با اشاره به دیدار كارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب، ابراز امیدواری كرد: مسوولان كشور و دولت جدید به رهنمودهای معظم له توجه و دشمنی آمریكا با ملت ایران و صداقت نداشتن آنها در ارتباط با ایران را مد نظر داشته باشند.

دهشیری، مسایل عراق، مصر، سوریه و بحرین را یادآور شد و گفت: دست آمریكا و اسراییل در پشت مسایل این كشورها احساس می شود و تضعیف ارتش سوریه و درگیری داخلی كشورهای عربی و مسلمان تنها به نفع رژیم غاصب اسراییل است.

وی با اشاره به شبهای قدر خطاب به جوانان گفت: عزاداری ها نباید به مساجد و زیرخیمه ها محدود شود بلكه باید به خیابان ها و نقاط مختلف شهركشیده شود تا دشمن بفهمد مسلمانان هیچگاه دست از ائمه اطهار (ع) نخواهد كشید.

ر.ع/562