كشتي گيران هفت وزن نخست ايران، حريفان خود را شناختند

تهران - آيين وزن كشي هفت وزن نخست مسابقه هاي كشتي فرنگي قهرماني نوجوانان 16 و 17 سال آسيا، امروز (چهارشنبه) در شهر اولان باتور پايتخت مغولستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون كشتی، در وزن 42 كیلوگرم، بهنام عبد ولی در دور نخست به مصاف كشتی گیری از ژاپن می ‌رود.

در وزن 46 كیلوگرم، محمدرضا آقانیا در مبارزه نخست خود به مصاف حریفی از تایوان می‌ رود و میثم دلخانی در وزن 50 كیلوگرم در دور نخست استراحت می‌ كند و در وزن 54 كیلوگرم نیز محمدمراد الیاسی در دور نخست با كشتی گیری از كره جنوبی پیكار می‌ كند.

همچنین مهدی مرادحاصلی در وزن 58 كیلوگرم با قرعه استراحت روبرو است، حسین اسدی در وزن 63 كیلوگرم با كشتی گیر قزاقستان مسابقه می‌ دهد و در وزن 69 كیلوگرم نیز كیوان رضایی به مصاف كشتی گیری از مغولستان می ‌رود.

مسابقه های كشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان 16 و 17 سال آسیا از ساعت 13 فردا (پنجشنبه) به وقت مغولستان در شهر اولان باتور پایتخت این كشور برگزار می شود. پیش از این در برنامه اعلامی در سایت رسمی فدراسیون بین المللی كشتی (فیلا)، برگزاری مسابقات به صورت صبح و عصر اعلام شده بود.

وزن كشی رقابت‌ های سه وزن دوم مسابقه های كشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا نیز عصر فردا (پنجشنبه) برگزار می ‌شود و مسابقه های آن روز جمعه برگزار خواهد شد كه مهدی ابراهیمی، محمد بیرانوند و امیرحسین حسینی نمایندگان وزن های 76، 85 و 100 كیلوگرم تیم كشورمان در این رقابت ‌ها هستند.

اختلاف ساعت ایران و مغولستان سه ساعت و نیم است و بر این اساس ساعت 13 به وقت مغولستان، ساعت 30/9 دقیقه صبح به

به وقت ایران خواهد بود.

ورزشی (1). ** 7537 ** 1589