۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۵۸
کد خبر: 80746738
T T
۰ نفر
يك باند تهيه و توزيع مواد مخدر در شهرستان قدس شناسايي و منهدم شد

شهرقدس، تهران بزرگ – سرپرست انتظامي شهرستان قدس از شناسايي و انهدام يك باند تهيه و توزيع مواد مخدر در اين منطقه خبر داد و گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در يك عمليات ويژه توانستند سه كيلوگرم ترياك را كشف و ضبط كنند.

سرهنگ دوم'حجت الله كرمی زند' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره دستگیری دو متهم در این عملیات افزود: این افراد پس از تشكیل پرونده به همراه مواد مخدر مكشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان تحویل داده شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان اظهار كرد: برخورد با تهیه و توزیع كنندگان مواد مخدر در اجرای این طرح در دستور كار پلیس شهرستان قدس قرار گرفته است.

كرمی زند به درخواست شهروندان برای مقابله جدی توزیع كنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر اشاره كرد و گفت: تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اقدام به برخورد جدی با متخلفین كردند تا مردم در فضای آرام و بدون دغدغه به زندگی ادامه دهند.

سرپرست انتظامی شهرستان قدس، نقش مردم را در ارتقای امنیت جامعه بسیار موثر و اثرگذار دانست و از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشكوك، مراتب را از طریق شماره 110 به پلیس اعلام كنند تا برخورد جدی با متخلفان انجام گیرد.

تهرام/519/ 699///
۰ نفر