۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۲۷
کد خبر: 80743843
T T
۰ نفر
هجدهمين دوره طرح ولايت دانشجويان كشور در شهركرد آغاز شد

شهركرد- هجدهمين دوره طرح ولايت دانشجويان كشور ويژه دختران دانشجو، روز شنبه با حضور رييس سازمان بسيج مستضعفين كشور، قائم مقام موسسه امام خميني(ره) و مسوولان چهارمحال و بختياري در مصلاي امام خميني(ره) شهركرد آغاز شد.

دبیر اجرایی برگزاری اردوهای طرح ولایت گفت: دانشجویان در طرح ولایت اطلاعات و علوم دینی خود را با شركت در آموزش های اصول مبانی اندیشه، معارف دینی، خداشناسی، زیرساخت های نظام ولایت فقیه ارتقاء می دهند.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام 'محمد صادق موسوی نصب ' در آیین افتتاح این طرح افزود: آشنایی با آموزه های دینی در راستای تثبیت شخصیت دینی و اعتقادی جوانان و تقویت بنییه فكری از اهداف بلند مدت اجرای طرح ولایت دانشجویی است.

وی افزود: دانشجویان در طرح ولایت آموزش های مبانی اندیشه اسلامی را با هدف تقویت شخصیت دینی با استفاده از معارف و بینش های اسلامی فرا می گیرند.

این مدرس حوزه و دانشگاه افزود: طرح های ولایت دانشجویی با همكاری سازمان بسیج مستضعفان و موسسه امام خمینی(ره) برگزار می شود كه در هجدهمین دوره ویژه خواهران بیش از 70 مدرس حوزه و دانشگاه آموزش ها را تدریس می كنند.

حجت الاسلام موسوی نصب با بیان تأكیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم تسلط یافتن دانشجویان به قرآن، زبان های خارجی و كسب مهارت های تحقیقاتی برای صدور انقلاب اسلامی به دنیا افزود: بسیج دانشجویی نیز در همین راستا برنامه های خود را در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار می كند.

وی، استقبال از دوره طرح ولایت را مطلوب ارزیابی كرد و تصریح كرد: دانشجویان دختر بسیجی در این مدت موضوعات هستی شناسی، خود شناسی، انسان شناسی، خدا شناسی و مهدویت را در دوره مبانی اندیشه اسلامی مورد بحث و بررسی قرار می دهند.

به گزارش ایرنا، هجدهمین دوره طرح ولایت دانشجویان دختر با حضور یك هزار و 200 نفر دانشجو از سراسر كشور به مدت 45 روز در شهركرد آغاز شد.

7361