۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۲۱:۲۲
کد خبر: 80734416
T T
۰ نفر
مشتاق ركورد 400 متر بامانع ايران در رده نوجوانان را شكست

تهران - نوجوانان دووميداني كار ايران در حالي به كار خود در رقابت هاي نوجوانان جهان در اوكراين پايان دادند كه محمد رضا مشتاق توانست ركورد 400 متر مانع ايران در بخش نوجوانان را جابجا كند.

به گزارش ایرنا از فدراسیون دوومیدانی، مسابقه‌های دوومیدانی قهرمانی جهان در رده نوجوانان از 19 تا 24 تیرماه در دونتسك اوكراین برگزار می‌شود كه ایران با دو نماینده در رشته‌های پرتاب وزنه و 400 متر بامانع در این رقابت‌ها شركت كرده است.

در ماده پرتاب وزنه این رقابت‌ها در دو گروه برگزار شد كه شاهین جعفری نماینده ایران در گروه دوم با پرتاب 18 متر و 61 سانتی‌متر در رده هفتم ایستاد و نتوانست به مرحله بعد صعود كند.

دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها محمدرضا مشتاق بود كه در ماده 400 متر با مانع در مرحله گروهی توانست در گروه خود با زمان 54 ثانیه و 13 صدم ثانیه عنوان سومی را به دست آورد.

در این مرحله 49 دونده در هفت گروه به رقابت پرداخته بودند كه مشتاق بهترین ركورد شخصی خود را در این رقابت‌ها به ثبت رساند و توانست به مرحله بعدی صعود كند.

در مرحله نیمه نهایی دوندگان در سه گروه هشت نفره به رقابت پرداختند كه مشتاق با ثبت زمان 52 ثانیه و 88 صدم ثانیه در گروه دوم به رتبه ششمی اكتفا كرد اما ركورد ایران را در رده نوجوانان كه با زمان 54 ثانیه و 78 صدم ثانیه در اختیار آرمان شهسواری بود ارتقاء داد.

ورزشی(1)**1348**1590