۲۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۹
کد خبر: 80733441
T T
۰ نفر
نخستين نشست توجيهي آموزشي پنجره واحد سرمايه گذاري در كردستان برگزار شد

سنندج - نخستين نشست توجيهي آموزشي پنجره واحد سرمايه گذاري استان كردستان روز پنجشنبه در محل دفتر آموزش و پژوهش استانداري كردستان در سنندج برگزار شد.

مدیركل دفتر آموزش و پژوهش استانداری كردستان در این نشست گفت: این نشست با هدف تقویت هم اندیشی و نیز استفاده از توان بالقوه فعالان و صاحب نظران بخش اقتصادی استان برای اتخاذ راهكارها و روش های توسعه میزان سرمایه گذاری در عرصه اقتصادی استان و از سوی این دفتر برگزار شده است.

سنور احمدی افزود: این نشست یكروزه با حضور بیش از 250 نفر از مدیران و مسوولان، كارشناسان دستگاه های اجرایی استان به ویژه در بخش اقتصادی و نیز اساتید مراكز دانشگاهی و حوزه های اقتصادی استان به انجام رسید.

به گفته وی تشریح و تبیین مراحل اجرای ایجاد اولین پنجره واحد سرمایه گذاری، تشریح چگونگی احصاء و اصلاح فرآیندهای صدور مجوز سرمایه گذاری و ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری، تشریح و تبیین اولویت های سرمایه گذاری استان كردستان از منظر سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری از جمله مباحث ارائه شده در این نشست است.

احمدی گفت: دفتر آموزش و پژوهش استانداری كردستان در راستای وظیفه سازمانی خود بر طبق برنامه زمان بندی سالانه اقدام به برگزاری دوره های آموزشی مختلف بر حسب نیاز دستگاه های اجرایی نموده و به شركت كنندگان گواهی شركت در این دوره ها را اهدا می كند.ك/3

533/7354