۲۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۷
کد خبر: 80733151
T T
۰ نفر
آغاز اردوي تداركاتي تيم ملي واليبال زنان ايران از 27 تير در باكو

تهران - سرمربي تيم ملي واليبال زنان ايران گفت: 14 ملي پوش 27 تيرماه جاري براي حضور در اردوي تداركاتي و آمادگي به باكو عزيمت خواهند كرد.

میترا شعبانیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امیدوارم در مدت اقامت در جمهوری آذربایجان پنج تا شش بازی تداركاتی با تیم های ملی یا دانشگاهی این كشور برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا كه در تایلند برگزار می شود، داشته باشیم.

وی اضافه كرد از 19 بازیكنی كه در اردوی آخر تیم ملی حضور داشتند 17 بازیكن به اردوی پیش از اعزام به باكو دعوت خواهند شد و تمرینات به مدت چهار روز در تهران پیگیری شده و ادامه تمرینات با حضور 14 ملی پوش در كشور آذربایجان ادامه می یابد.

وی ادامه داد: در اردوی تهران بازیكنان در كنار تمرینات تاكتیكی ، تمرینات بدنسازی را به شكل مستمر زیر نظر مربی متخصص ادامه می دهند.

این مربی خاطرنشان كرد: خوشبختانه از تمامی بازیكنان و حتی در پست های كلیدی لیبرو و پاسور سه بازیكن به اردو دعوت شده اند و امیدوارم این تیم بتواند با آمادگی كامل راهی تایلند شود .

شعبانیان از نحوه تمرینات ملی پوشان والیبال اظهار رضایت كرد و گفت: فضای رقابتی بسیار شدیدی در اردو حاكم است و بازیكنان با توجه به اینكه می دانند همتای پست آنان دو نفر یا چند نفر دیگر در اردو هستند با شدت و انگیزه بیشتری تمرین می كنند.

مسابقات والیبال زنان قهرمانی آسیا با حضور 16 تیم از 22 شهریور ماه در بانكوك تایلند آغاز خواهد شد و تیم ملی ایران در این رقابت ها با تیم های چین، هند و فیلیپین هم گروه است .

ورزشی (4)**1828 ** 1569
۰ نفر